اولیکسار طراحی نهایی اپل آیفون 8 را نشان داد

شرکت اولیکسار طیف کاملی از لوازم جانبی اپل آیفون ۸ برای پیش‌فروش عرضه کرده است که به‌واسطه‌ی آن‌ها، ظاهر و طراحی نهایی این گوشی نشان داده می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت اولیکسار که یکی از نام‌های مطرح درزمینه‌ی ساخت کیف، کاور و محافظ صفحه‌نمایش برای گوشی‌های هوشمند است، روز گذشته، طیف کامل کاورهای اپل آیفون ۸۸ را برای پیش‌فروش عرضه کرد. این کاورها طراحی نهایی جلو و پشت گوشی را نشان می‌دهند. ظاهرا شرکت اولیکسار این عکس‌ها را به‌واسطه‌ی اطلاعات و نقشه‌های به‌دست‌آمده از کارخانه‌های تولید قطعات آیفون ۸ در چین، به دست آورده است. این تصاویر علاوه بر ظاهر گوشی، ابعاد گوشی را هم مشخص می‌کنند. همان‌طور که پیش‌تر در خبرهای مختلف خوانده بودید، حاشیه‌ی دور نمایشگر بسیار باریک شده و قسمتی از بالای نمایشگر هم به خاطر ایجاد فضا برای دوربین سلفی و حسگرها، بریده شده است.

هنوز زمان زیادی تا معرفی آیفون ۸ باقی مانده است و معمولا این نوع تصاویر و اطلاعات، از مردادماه در اینترنت پخش می‌شد؛ باوجوداین، شرکت اولیکسار تضمین می‌کند که این قاب‌ها کاملا برای آیفون ۸ مناسب است. این شرکت علاوه بر قاب، پیش‌فروش محافظ‌های صفحه‌نمایش آیفون ۸ را هم شروع کرده است.

در سال‌های اخیر، شرکت اپل تدابیر امنیتی زیادی برای جلوگیری از لو رفتن مشخصات و اطلاعات محصولاتش انجام داده است و حتی گزارش‌هایی مبنی کاهش لو رفتن این نوع اطلاعات توسط اپل منتشر شده است؛ ولی این‌طور که به نظر می‌رسد، نه‌تنها این موارد کم نشده، بلکه شرکت‌های تولید‌کننده‌ی لوازم جانبی هم هیجان بیشتری برای نشان دادن گوشی جدید اپل نشان می‌دهند.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 799833

وب گردی

وب گردی