ابتکار: فلسطین کماکان موضوع اصلی دنیا است

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با تاکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: امروز مردم ایران در کنار مردم کشورهای دیگر با مردم فلسطین همراهی و اعلام می‌کنند که موضوع فلسطین کماکان موضوع مهم و مورد توجه جهانیان است.

به گزارش ایسکانیوز، معصومه ابتکاردر حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس در تهران اظهار کرد: پیام حضور مردم در راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس این است که اولا موضوع فلسطین زنده است و مظلومیت مردم فلسطین و ظلمی که امروز علیه آن‌ها می‌شود کماکان برقرار است. ‌ثانیا دنیا خوب مدیریت نمی‌شود و مردمانی همچون مردم فلسطین،‌ سوریه،‌ یمن،‌ افغانستان و عراق به دلیل سیاست‌های مداخله‌گرایانه و سلطه‌گرایانه در منطقه به شدت مظلوم هستند و حقوقشان نادیده گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کماکان مساله قدس به عنوان نمادی از بی‌عدالتی، موضوع اصلی و مهم دنیای امروز محسوب می‌شود،گفت: مردم ایران همانطور که از ابتدای انقلاب اسلامی کنار مظلومان بوده‌اند، امروز نیز در کنار آنان حضور دارند و مانند مردم کشورهای دیگر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، مردم فلسطین را همراهی و به آنان اعلام می‌کنند که کماکان موضوع فلسطین موضوع مهم و مورد توجه جهانیان است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر ضرورت حفظ اتحاد و یکپارچگی از سوی مسئولان‌، کشوری و لشگری در داخل اظهار کرد: قطعا ما در مباحث ملی و مسائل مربوط به امنیت ملی و تمامیت ارضی و دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های خود همه در کنار هم یکپارچه هستیم.

ابتکار با اشاره به مشارکت ۷۴ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نمادی از همبستگی عظیم ملی و نشان‌دهنده انسجام، یکپارچگی و اقتدار مردم بود. ان‌شاءالله شاهد این انسجام و وحدت در ابعاد مختلف باشیم.

معاون رئیس جمهور در پایان با بیان اینکه یکی از ابعاد وحدت و انسجام مردم و مسئولان، کمک به دولت برای تحقق برنامه‌ها است، اظهارکرد: تحقق برنامه‌های ملی نیازمند کمک همگانی است. در همین راستا نیز یکی از ابعاد استمرار وحدت و انسجام ملی،‌ کمک به دولت برای تحقق برنامه‌های ملی بویژه برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی از جمله اشتغال ، بهبود وضعیت اقتصادی و حفظ محیط زیست است.

301

کد خبر: 799929

وب گردی

وب گردی