فرمانده ناجا: روز قدس نماد مبارزه با ظلم و وحدت مسلمین

فرمانده نیروی انتظامی روز قدس را نماد مبارزه با استکبار و تروریسم دانست.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: سالهاست که با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان سراسر جهان در حمایت از مظلومین و مبارزه با استکبار و تروریسم بدل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: راز ماندگاری و پایداری نهضت انتفاضه همین وحدت مسلمانان و یکپارچگی است.

اشتری با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی رو به زوال بوده و ماندنی نیست، گفت: با یاری خداوند بساط ظلم و استکبار از سراسر جهان برچیده خواهد شد.

وی درباره حملات اخیر سپاه پاسداران به مواضع داعش نیز اظهار کرد: اقدام موشکی اخیر جمهوری اسلامی نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و این اقتدار تحت رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردم به دست آمده است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: پیام مردم و نیروهای مسلح ما نشان داد که این اقدام اقدام درستی بوده و تروریست‌ها و اربابانشان نیز دوباره فهمیدند که اگر بخواهند نظم و امنیت ملت بزرگ ایران را بر هم بزنند سیلی محکمی خواهند خورد.

اشتری همچنین درباره وضعیت امنیتی برگزاری این مراسم نیز اظهار کرد: تا کنون گزارش‌های دریافتی حاکی از این است که مراسم روز قدس با حضور گسترده مردم در سراسر کشور برگزار شده و مشکل امنیتی خاصی نداشته‌ایم.

منبع:ایسنا

301

کد خبر: 799946

وب گردی

وب گردی