اجرای عملیات علیه تروریست‌ها پیشنهاد سپاه و نیروهای مسلح بود/ رژیم صهیونیستى باید تاوان اقدامات خود را بدهد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حمله موشکی سپاه، مصداق اساسی مبارزه با تروریسم است و این گونه نیست که این اقدام باعث تشدید تنش شود بلکه باعث وحشت تروریست ها وحامیان آنها شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرلشکر "محمدحسین باقری" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران پیرامون اقدام اخیر موشکی سپاه علیه مواضع داعش گفت: حمله موشکی مصداق اساسی مبارزه با تروریسم است و این گونه نیست که این اقدام باعث تشدید تنش شود بلکه باعث وحشت تروریست ها وحامیان و صهیونیست ها شده است.

وى افزود: کسانی که از تروریست‌ها حمایت می کنند باید تاوان بپردازند، این که رژیم صهیونیستی تروریست‌های جبهه النصره را در داخل مقر خود مورد حمایت قرار می دهد و امکانات لجستیکی در اختیار آنان قرار می دهد و مجروحان را مداوا می کند، باید توان دهد.

سرلشکر باقری خاطر نشان کرد: طبیعی است وقتی جمهوری اسلامی ایران یکی از مراکز آنان را مورد هدف قرار مى دهد، رژیم صهیونیستی که پرورش دهنده تروریست‌هاست، باید بترسد، چرا که این به معنای تشدید تنش در منطقه نیست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مورد مسائل مطرح شده پیرامون دستور شلیک موشک به مواضع داعش در دیرالزور سوریه تاکید کرد: اجرای عملیات علیه تروریست ها پیشنهاد سپاه و نیروهای مسلح بود و شورای عالی امنیت ملی از این پیشنهاد استقبال کرد و پس از آن سلسله مراتب نیروهای مسلح که تحت امر فرمانده کل قوا هستند تصمیم گیری و اجرای این گونه اقدامات را بر عهده دارند.

وی در خاتمه تاکید کرد: این قواعد در کشور مشخص است و باید به این حرف و سخن ها خاتمه داد.

301

کد خبر: 799950

وب گردی

وب گردی