بیانیه هنرمندان حوزه هنری به مناسبت روز جهانی قدس

هنرمندان حوزه هنری در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس که به نماد استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم تبدیل شده است؛ حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، هنرمندان حوزه هنری در بیانه‌ی روز جهانی قدس؛ کمترین برکت این روز را بیداری خلق جهان خواندند و یادآور شدند: روز قدس روز حرکت‌های امیدبخش مسلمانان بیدار دل علیه اسلام خمود و جمود و اسلام بی تفاوت و در یک کلام اسلام آمریکایی است.

در مشروح بیانیه هنرمندان حوزه هنری آمده است:روز قدس در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی روزی بزرگ و به یادماندنی است، روزی است که بزرگ معمار انقلاب حضرت امام خمینی آن را بنیان نهاد و هم اینک از پس این همه سال این روز در تقویم مبارزات مردم آزاده جهان به نماد استکبارستیزی و مبارزه با صهیونیزم اشغالگر بدل شده است و روزی است که کمترین برکت آن بیداری خلق جهان و حرکت‌های امیدبخش مسلمانان بیدار دل علیه اسلام خمود و جمود و اسلام بی‌تفاوت و در یک کلام اسلام آمریکایی است.

روز قدس امروز در سراسر جهان مردمان آزاده و وجدان‌های بیدار را به میدان مبارزه با جاهلان و اصحاب زور و زر و تزویر کشانده است و مرز بیداری و نور را رقم زده است. تمام کسانی که خرده وجدانی در دل دارند و در میدان حق و باطل بی تفاوت نیستند این روز بزرگ را عزیز می‌دارند و در این فرصت تاریخی با حضور در صفوف فشرده راه پیمایی روز قدس از مظلوم‌ترین مردم جهان حمایت می کنند. مردمی که نسل در نسل بر قبله نخست مسلمانان سلام داده‌اند و در مسجدالاقصی نماز شکر به جا آورده‌اند و امروز این سرزمین خدایی را لگدکوب چکمه‌های قلدران بی وجدانی می‌بینند که جز با زبان گلوله و آتش حرف نمی‌زنند.

روز قدس یادآور بیعت مردم آزاده و بیدار دل با ولایت فقیه و با آرمان‌های امام راحل و دلواپسی‌های مقام معظم رهبری است، مردی که با حکمت و عقل و با درایت و عشق طرحی نو در انداخته است و به مدد حضرت دوست و توکل به وعده‌های کتاب مبین مقابل اصحاب فتنه آخرالزمان شمشیر کشیده است و فتحی بزرگ را رقم زده است.

ما هنرمندان و اصحاب فکر و اندیشه در روز مبارک قدس با قلم و قدم و با فریاد خویش گام در این میدان می نهیم و بیش از هر زمان دل در گرو محبت و ولایت حضرت امام خمینی(ره) و قائد بزرگ روزگارمان آیت الله خامنه‌ای سپرده‌ایم و در این روز بزرگ و به یادماندنی حماسه‌ای تازه از جنس مقاومت و بیداری و عشق را فریاد خواهیم کرد.و سرانجام قدس سرانجامی نیک و به یادماندنی است چرا که وعده خداوند حق است و سرانجام قدس ما را آزاد خواهد کرد.

کد خبر: 799999

وب گردی

وب گردی