برگزاری گردهمایی تجلیل از دانش آموزان و مجریان جشنواره مخترعین و نوآوران سما

اولین گردهمایی تجلیل از دانش آموزان و مجریان جشنواره مخترعین و نوآوران با حضور علیرضا آزادبر رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران  مسولین و اولیا در دبیرستان دخترانه سما 2 دوره دوم برگزار شد.

علیرضا آزادبر در این جلسه با اشاره به زحمات مدیران دوره های گذشته گفت:« هم اکنون شاهد توفیقات دانش آموزان وگسترش پیشرفتها در دانشگاهها و واحدها هستیم. که در حال حاضر 400 واحد دانشگاهی وبیش از 400 واحد مجموعه سما مسغول به تحصیل هستند.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران با اشاره به نشست ابتدای سال تحصیلی با مدیران و تعیین خط مشی ها ادامه داد:« طبق نشستی که در ابتدا سال با مدیران مدارس داشتیم به تدوین برنامه ها و اهداف پیش رو مدارس پرداختیم و مقرر شد در زمینه های مختلف آموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی ، تربیت بدنی فوق برنامه اهداف مشخص و مدونی را دنبال کنیم.»
او توجه به فناوری نانو و برگزاری کارگاه های نانو، تشویق دانش آموزان به شرکت در مسابقات منطقه ای ، استانی و کشوری ، تعامل با فنی و حرفه ای جهت مهارت آموزی ، مشارکت دانش آموزان در نمایشگاه ها و دستاوردهای پژوهشی ، کسب مهارت های ICDL و دریافت گواهینامه آن و یادگیری زبان را از اهداف پیشروی مدارس سما تهران برشمرد و ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و رابطین پژوهشی خواستار تلاش همه جانبه برای رسیدن به اهداف شد.
200

کد خبر: 800081

وب گردی

وب گردی