سهم  دانشگاه آزاد اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی 

معاون آموزشی،دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان گفت:دانشگاه یک مرکز علمی،تعلیم،تربیت و آموزش است هر چقدر دوره ها،همایش و سمینار هایی برای کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شود نتایج آن برای جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

آرش درخشان مهر معاون آموزشی،دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان،در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز،در زمینه برنامه هایی که در حوزه اجتماعی مانند کاهش آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد،مضرات شبکه های اجتماعی و... در طول2ترم گذشته در واحد ممقان برگزار شده است گفت: دوره هایی در این خصوص در واحد ما برگزار شده است اما به صورت همایش نبوده و به طور کلی برنامه هایمان را برای اعضای هیئت علمی،کارکنان و دانشجو ها برگزار می کنیم که با استقبال خوبی مواجه شده است.

سهم دانشگاه آزاد اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی

معاون آموزشی،دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان در پاسخ به این سوال که آیا می توان از این طریق شاهد کاهش آسیب ها بود و سهم دانشگاه در کاهش این آسیب ها و افزایش فرهنگ در جامعه چگونه است گفت:صد در صد در کاهش آسیب ها موثر است چرا که دانشگاه یک مرکز علمی،تعلیم،تربیت و آموزش است هر چقدر این دوره ها،همایش و سمینار ها بیشتر برگزار شود به نظر من نتایج آن برای جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

آرش درخشان مهر در ادامه گفت:برنامه ریزی هایی که در سال96 داشتیم بیشتر در حوزه های دانشجویی- فرهنگی بوده است در نظر داریم همایش هایی را با هماهنگی شهرستان خودمان برگزار کنیم به دلیل این که در دوره هایی که برگزار می کنیم ما معمولا از شهرستان یا استان نیز مهمان خواهیم داشت چون روال سابق به همین گونه بوده است همچنین دوره هایی که برگزار می کنیم مربوط به مهر ماه نیم سال 96 به بعد می شود به دلیل این که همان طور که می دانید ثبت نام دانشجویان در تابستان کمتر خواهد بود.

وی در خصوص ارزیابی پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه گردشگری گفت:ظرفیت هایی که در تمامی شهرستان ها و شهرهایی که جمعیت قابل توجه ای دارد در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ممقان نیز وجود دارد اخیرا در سازمان نیز توجه خاصی به گردشگری شده است که یک منبع درآمدی از حوزه گردشگری بدست بیاید و شهری که در آن واحد دانشگاهی است بیشتر شناخته شود و استان ما نیز پیش از عید در برنامه ای که زمینه صنایع دستی و مناطق گردشگری همایش محوری که برای شناسایی بیشتر شهرهای واحد ها برگزار شده بود نیز شرکت کرده بود.

وی در مورد اقدامات واحدممقان در زمینه گردشگری گفت:شهری که واحد ما در آن قرار دارد صنایع دستی و مناطق گردشگری قابل توجهی دارد و سعی ما بر آن بوده که ممقان و واحد دانشگاهی آن بیش از پیش شناخته شود.

703

کد خبر: 800104

وب گردی

وب گردی