آیت الله غرویان: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ کوبنده به تروریست ها بود

عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نمایش ماکت های موشک ذوالفقار در راهپیمایی روز قدس گفت: نمایش این ماکت ها نشاندهنده حفظ اقتدار نظامی و ملی ایران است که قطعا پرتاب موشک ها به مرکز دیرالزور و تروریست ها وحشتی را در دل آنها ایجاد کرده است.

آیت الله محسن غرویان عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که روز جهانی قدس روز وحدت جهان اسلام است، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اتحاد خود را بسیار باشکوه به پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری در برابر صهیونیست جهانی و استکبار نشان دادند.

وی با اشاره به اهانتی که رو گذشته در راهپیمایی نسبت به رئیس جمهور منتخب صورت گرفت،خاطرنشان کرد: در راهپیمایی روز قدس عده ای خودسر حوادثی را نسبت به رئیس جمهور رقم زدند که وزارت کشور، وزارت اطلاعات و و قوه قضاییه نسبت به این موضوع رسیدگی خواهند کرد.

مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: این گونه هتک حرمت ها برنامه هایی است که برای به هم ریختن آرامش جامعه صورت می گیرد که ما باید در شرایط حساس بین المللی وحدت و آرامش کشور را حفظ کنیم تا انشالله در برابر توطئه های تروریستی داعش و امثالهم بایستیم.

آیت الله غرویان درباره حضور مردم در راهپیمایی همچنین گفت: حضور ملت ایران چنان گسترده و منسجم بود که پاسخ کوبنده ای دربرابر اجانبی است که در سر توطئه هایی علیه ایران در سر دارند و نتایج آن در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به نمایش ماکت های موشک ذوالفقار در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: نمایش این ماکت ها نشاندهنده حفظ اقتدار نظامی و ملی ایران است که قطعا پرتاب موشک ها به مرکز دیرالزور و تروریست ها وحشتی را در دل آنها ایجاد کرده است.

عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: امیدواریم وحدت میان نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، اطلاعات، دولت و مردم همچنان محفوظ بماند و انشالله نقشه های اجانب علیه خودشان نقش بر آب شود.

302/300

کد خبر: 800197

وب گردی

وب گردی