حاجی بابایی: حاشیه روز قدس  برای رئیس جمهور درجهت منافع ملی نبود

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم تاکید کرد : نه حاشیه روز قدس را درجهت منافع ملی می‌بینم نه سخنرانی آقای رئیس جمهور را ، و هر دو را مغایر با شأن جمهوری اسلامی ایران ، مسئولان ، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانم .

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در گفت و گوی اختصاصی با ایسکانیوز در خصوص حاشیه ای که روز قدس برای رئیس جمهور در راه پیمایی روز قدس به وجود آمدگفت: روز قدس، روز وحدت ملی است و همه جریان های سیاسی با سلایق مختلف مخصوصا با شرایطی که در منطقه شاهد آن هستیم باید در جهت تقویت آن تلاش کرد .

وی ادامه داد : هر اتفاقی که امروز باعث شود وحدت ملی به حاشیه برود مخصوصا با توجه به وضعیت اقتصادی، اشتغال و بیکاری کشور چه به دست افرادی که روز گذشته آن حاشیه را به وجود آوردند، چه صحبت‌هایی که مسئولان بیان می کنند و باعث ایجاد حساسیت در کشور می شود باعث به حاشیه بردن منافع ملی است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ابزار داشت : نه حاشیه روز قدس را درجهت منافع ملی می‌بینم نه سخنرانی آقای رئیس جمهور را ، و هر دو را مغایر با شأن جمهوری اسلامی ایران و شان مسئولان و مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانم .

وی در ادامه با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص پرهیز از دو قطبی کردن فضای سیاسی جامعه خاطر نشان کرد : انتخاباتی در کشوربرگزار شده و همه نتیجه آن را پذیرفته اند و باید ملاک قبول همه باشد و همه طرف های فعال در انتخابات به گونه ای به سمت و سویی حرکت کنند که کشور دو قطبی نشود زیرا دو قطبی بلای خانمان‌سوزی است که اگر در کشور اتفاق بیافتد همه این دو گروه و نظام، کشور ضرر خواهد کرد.

حاج بابایی در پایان تاکید کرد: امروز بزرگترین رقیب کل کشور، دولت ، مجلس و کل نظام بحث اقتصاد و بیکاری است و در این میان اگر به دو قطبی ها دامن بزنیم ، وضعیت اقتصادی کشور و مسائل پیش روی ما به فراموشی سپرده می‌شود و مردم از این جریان ضرر می‌کنند.

کد خبر: 800261

وب گردی

وب گردی