آغاز تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی؛ از امروز

تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی به استناد مصوبه دویست و هشتمین جلسه هیات رییسه به منظور معیشت و رفاه کارکنان دانشگاه از امروز 4 تیر آغاز و تا 16 ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی از ۳ تا ۱۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت. این تعطیلات در راستای توجه به معیشت و رفاه کارکنان دانشگاه و برای ایجاد روحیه و نشاط آن‌ها به استناد مصوبه دویست و هشتمین جلسه هیات رییسه، مقرر شده است.

در این مصوبه همه کارکنان و اعضای هیات علمی واحدها و مراکز آموزشی سازمان سما می‌توانند از تعطیلات تابستانی به عنوان مرخصی تشویقی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است واحدهایی که مجری دوره تابستانی یا برگزارکننده کنکور سراسری هستند با هماهنگی دبیرخانه هیات امنای استانی و با حداقل نیروی انسانی برنامه‌ریزی لازم را به عمل آورند. البته کارکنانی که ماهیت وظایف و شغل آنان به گونه ای است که باید در محل کار حضور داشته باشند می‌توانند با توجه به ضوابط و مقررات از حق‌الزحمه اضافه‌کاری بهره‌مند شوند.

همچنین حضور پرسنل خدمات بهداشتی، درمانی و کادر بیمارستان‌ها حسب برنامه شیفتی و مقررات مربوطه و طبق نظر ریاست واحد دانشگاهی خواهد بود.

200/202

کد خبر: 800291

وب گردی

وب گردی