پیام تبریک عزت الله انتظامی به علی نصیریان/ ما در کنار هم بزرگ شدیم

 عزت الله انتظامی در پیامی کوتاه برای علی نصیریان، درخشش همکار قدیمی خود را بر صحنه تئاتر شادباش و تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز هنرهای نمایشی، عزت الله انتظامی همزمان با سالروز تولد خود - 31 خرداد ماه - و بازی علی نصیریان در نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی، ضمن اهدا کتاب «جادو صحنه»، پیام تبریکی برای وی نوشت و از درخشش دوست قدیمی خود بر صحنه تئاتر ابراز خوشحالی کرد.
در متن پیام عزت الله انتظامی آمده است:
علی عزیزم
سالها گذشته... از آن زمان که همراه و در کنار هم نبض تماشاگرمان را روی صحنه جادویی تئاتر در دست میگرفتیم... ما در کنار هم بزرگ شدیم... آموختیم... یاد دادیم و تجربه کردیم... خوشحالم از اینکه همچون گذشته و تمام سالهای رفته همچنان نبض تماشاگرت را در دست داری و چون سابق در همه جا میدرخشی...
‏خوشحالم از این که عمری که رفت خوش رفت
برایت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم نازنین رفیق قدیمی
عزت الله انتظامی

گفتنی است؛ نمایش «اعتراف» اثر برد میرمن به کارگردانی شهاب حسینی و با هنرمندی علی نصیریان و نیز نقش آفرینی صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت جو از هفته گذشته در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه رفت.
علاوه بر این نقش آفرینی، یکی از معروف ترین نمایشنامه های علی نصیریان با عنوان «بنگاه تئاترال» به کارگردانی هادی مرزبان در تماشاخانه سنگلج بزروی به صحنه خواهد رفت.
علی نصیریان اولین هنرمندی است که پیام اولین روز ملی هنرهای نمایشی را در بهار 1396 نوشت.
علی نصیریان و عزت انتظامی در فیلم های سینمایی «گاو»، «آقای هالو»، «دایره مینا» و «پستچی»، «ستارخان»، «مدرسه ای که می رفتیم»، «کمال الملک»، «شیرسنگی» و مجموعه تلویزیونی «هزاردستان» همکاری داشته اند.

502

کد خبر: 800299

وب گردی

وب گردی