جباری: وزیر ورزش در تصمیماتش اشتباه کرده است/ موافق هزینه های میلیاردی نیستم

پیشکسوت باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

علی جباری در گفت و گو با ایسکانیوز در مورد نحوه عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: استقلال بازیکنانی چون رابسون جان‌واریو و کاوه رضایی را از دست داده است. اگر مهره‌های جذب شده بتوانند داخل زمین جواب دهند، می‌توان به قهرمانی این تیم امیدوار بود.البته آبی پوشان در میانه میدان هم به 2 یا 3ه بازیکن نیاز دارند چون ما بازی های آسیایی را هم در سال جدید در پیش داریم و حریفات قدرتمندی را باید از پیش رو برداریم.

وی در ادامه با اشاره به خرید بازیکنان گرانقیمت توسط باشگاه استقلال افزود: به هیچ وجه با پرداخت پول های میلیاردی نیستم و بهتر است این هزینه های روی بازیکنان جوان شود تا اسکلت تیم را در سال های آینده تشکیل دهند.واقعا نمی دانم سلطانی فر روی چه حساب نظارتی روی استقلال و جذب بزیکنانش ندارد.در حال حاضر باشگاه هیات مدیره ندارد و باید ببینیم وزیر چه می خواهد که این تصمیمات را می گیرد.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: وزیر ورزش باید بگوید که چرا هیات مدیره استقلال تعیین نمی‌شود؟ همه جا اول هیات مدیره انتخاب می‌شود، سپس مدیرعامل و پس از آن کارها را انجام می‌دهند، اما اینجا برعکس است و کار از پایین به بالا انجام می‌شود. فردا روزی بازیکنان جذب شده، نتوانند بازدهی داشته باشند، هواداران از هیات مدیره انتقاد می‌کنند. به همین خاطر قبول نکردم که در هیات مدیره عضو شوم.

601

کد خبر: 800307

وب گردی

وب گردی