نیسان لیف جدید آماده تولید است

 نسل بعدی نیسان لیف که قرار است ماه سپتامبر رونمایی شود، تقریبا آماده تولید دیده شده است.

به گزارش ایسکانیوز، این اولین بار نیست که نیسان لیف 2018 در حال تست دیده می شود اما این نمونه اولیه اطلاعات بیش تری را نسبت به نمونه های فاش شده قبلی ارائه می دهد. این خودرو تقریبا فاقد پوشش استتاری است و ایده ای بهتر از قسمت های جلو و عقب، خطوط بدنه، چراغ های جلو و عقب را ارائه می دهد. نسل بعدی نیسان لیف شبیه به نسخه ای ساده تر از نیسان Sway کانسپت به نظر می رسد که در نمایشگاه خودروی ژنو 20155 رونمایی شد. این بار نیسان لیف جدید ظاهری نزدیک تر به یک هاچ بک معمولی خواهد داشت.

نیسان در ماه می تیزری از لیف جدید را منتشر کرد که تصویری از چراغ های جلوی LED آینده نگرانه این خودروی برقی را نشان می داد. این خودروساز اعلام کرد که تصویر منتشر شده اولین مورد از سری تصاویر و اطلاعات این خودروی برقی قبل از رونمایی آن است که احتمالا در نمایشگاه خودروی فرانفکورت 2017 خواهد بود. این خودروساز هم چنین تایید کرد که این خودرو قبل از پایان سال به فروش می رسد.

نسل بعدی نیسان لیف 2018 از باطری لیتیوم بونی 60 کیلووات ساعت بهره می برد که در نتیجه طیف حرکتی آن به337 تا 354 کیلومتر می رسد. اطلاعات بیش تری از این هاچ بک برقی در دسترس نیست.

401

کد خبر: 800436

وب گردی

وب گردی