دیدار رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با رئیس فدراسیون بدمینتون

رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با رییس فدراسیون بدمینتون در خصوص نحوه اعزام تیم بدمینتون دانشجویان به رقابتهای بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به منظور هماهنگی اعزام تیم بدمینتون دانشجویان به بیست و نهمین یونیورسیاد دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با پوریا رییس فدراسیون بدمینتون دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار روسای دو فدراسیون، صفاری نایب رئیس بانوان فدراسیون دانشگاهی، مددی نایب رئیس بانوان و مداحی رئیس کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون در محل فدراسیون بدمینتون حضور یافتند و طی جلسه ای هماهنگی های لازم در خصوص نحوه انتخاب و اعزام دانشجویان دختر به یونیورسیاد دانشگاهی که در شهریورماه 96 در چین تایپه برگزار می گردد، صورت گرفت.

دهخدا در این جلسه ضمن تشکر از برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون، اعلام نمود اعزام دختران برای اولین بار صورت می گیرد و امسال در نظر گرفته شده که در قسمت دختران دو نفر به مسابقات دانشجویان اعزام شوند. رئیس فدراسیون بدمینتون از دهخدا جهت حضورشان در فدراسیون بدمینتون و اعزام دانشجویان دختر برای اولین بار به مسابقات دانشجویان تشکر و قدردانی کرد. همچنین در جلسه فوق فریبا مددی نایب رئیس بانوان و مداحی رئیس کمیته آموزش فدراسیون نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه ریزی مسابقات و همچنین برگزاری اردو اعلام کردند.

604

کد خبر: 800496

وب گردی

وب گردی