کوهکن: حرکت روز قدس مشکوک بود

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: یک وقتی دشمن به قصد ترور و ایجاد هرج و مرج وارد کشور می‌شود و نیروی خودی مقابلش می‌ایستد اما در موارد مشابه حاشیه‌های روز قدس، دشمن ممکن است با چند واسطه دست به چنین اقداماتی بزند.

به گزارش ایسکانیوز، محسن کوهکن در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هر حرکت یا شعاری که اذهان عمومی را از محکومیت رژیم آدمکش صهیونیستی یا سیاست‌های ظالمانه و توسعه‌طلبانه آمریکا منحرف کند ولو در روز قدس باشد به ضرر کل نظام تمام می‌شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس توهین به رییس‌جمهور، معاون رییس‌جمهور و نایب رییس مجلس شورای اسلامی را اقدامی «مشکوک» دانست.

وی هشدار داد: در شرایطی به سر می‌بریم که اگر حرف، سخن و بحثی گفته می‌شود که احساس می‌کنیم با مبانی فکری‌مان سازگاری ندارد باید نظرات و سوء تفاهم‌های‌مان را حتی در حضور رییس‌جمهور و سایر مقامات کشور با رعایت احترام و اخلاق بیان کنیم و مقامات کشور نیز از منتقدان استقبال کنند. فضایی به وجود بیاید که منتقدان ولو منتقدان تند و تیز بتوانند رودررو انتقادات خود را به مسئولان و کارگزاران نظام بگویند تا شبهات و سوء ظن‌ها مجال توسعه پیدا نکند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد به هتاکان و پرخاش کنندگان به شخصیت‌های سیاسی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس، گفت: روی سخنم با برادران و افرادی است که فکر می‌کنند انتقاد خود را باید با پرخاشگری بیان کنند. از یکی از روسای جمهور گذشته پرسیدند در دوره هشت ساله شما چه کسی بیشترین انتقاد را به شما داست که ایشان گفتند محروم آقای «عسگری اولادی». ایشان بیشترین انتقادات را با اخلاقی‌ترین روش مطرح می‌کرد. مرحوم عسگراولادی به حدی مواظبت می‌کرد که برای اثرگذاری انتقاد در یک فرد آن انتقاد را در جمع مطرح نمی‌کرد. ایشان شخصیتی متدین، با تدبیر و معتدل بود که با منتقدان این گونه رفتار می‌کرد.

کوهکن با بیان اینکه متاسفم از اینکه عده‌ای موجب ایجاد حاشیه در روز قدس و تحت‌الشعاع قرار دادن محتوای اصلی این روز شدند، گفت: طبق اعتقادات و مطابق قانون هر نوع سخنی که موجب توهین به مقامات کشور شود به هیچ وجه قابل دفاع و قابل حمایت نیست. افسوس می‌خورم که به جای ارزیابی حضور مردم در روز قدس باید درباره تحت‌الشعاع قرار گرفتن این روز بزرگ سخن بگویم یعنی ضرر و زیان نظام.

نماینده مردم لنجان در مجلس نوع برخورد با هتاکان روز قدس را مورد اشاره قرار داد و افزود: پس از حاشیه‌سازی‌های روز قدس به جای فضاسازی و رسانه‌ای کردن موضوع و مهمتر از همه، شعله و دامنه این اتفاق در روزهای بعد نباید آنقدر دامن زده شود که هدف از راهپیمایی روز قدس زیر سوال برود به بیان دیگر به هر مسئله‌ای باید در حد، وزن و اندازه خودش توجه کرد.

302

کد خبر: 800505

وب گردی

وب گردی