پیام های حمله موشکی سپاه به پایگاه تروریست ها در دیرالزور سوریه

عضو جبهه ایستادگی با اشاره به حمله تروریستی در تهران گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به منطقه دیرالزور پاسخ به حمله تروریستی گروهک تکفیری در تهران بود.

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی درخصوص حمله موشکی سپاه پاسداران به دیرالزور در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با خانواده شهدای مدافعین حرم تاکید داشتند که "جمهوری اسلامی با اقتدار ایستاده و به دشمنان سیلی خواهد زد".

وی با اشاره به حمله تروریستی در تهران خاطرنشان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران به منطقه دیرالزور پاسخ به حمله تروریستی گروهک تکفیری در تهران بود؛ اگرچه حرکت گروهک تفکیری بسیار کوچک و ناموفق بود اما سپاه پاسداران با حمله شش موشک به این منطقه موقعیت استراتژی و پایگاه تروریستی تکفیری ها را مورد هدف قرار داد به این معنا که آن منطقه پایگاه لجستیک و پشتیبانی کننده تروریست ها بود.

عضو جبهه ایستادگی تصریح کرد: پیام این حمله موشکی سپاه به تروریست ها، اربابان تروریست ها، گروه های تکفیری و داعش بود تا بدانند جمهوری اسلامی با کسی تعارف ندارد و درصورت به وجود آمدن کمترین اختلالی از سوی دشمن در ایران، جمهوری اسلامی چندین برابر به آنها ضربه خواهد زد.

وی افزود: پیام دیگر حمله موشکی ایران به دیرالزور به عربستان بود، زیرا عربستان پشتیبانی کننده تروریست ها و گروهک ها است و برای جمهوری اسلامی ایران خط و نشانهای مختلفی می کشد اما با حمله سپاه به تروریست ها، عربستان و کشورهایی که مدافع ترویست هستند باید بدانند ایران در مقابل تعرضات آنها کوتاه نمی آید و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در صحنه حضور دارد.

کنعانی مقدم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره این که "دولتمردان آمریکایی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی بوده اند"، خاطرنشان کرد: الحمدالله دشمنان ایران همیشه با شکست روبرو و برنامه هایشان نقش بر آب شده است و اقدام موشکی سپاه پاسداران نشان دهنده اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

302/300

کد خبر: 800518

وب گردی

وب گردی