آیت‌الله خاتمی: سیاست قطعی نظام افزایش قدرت موشکی است

امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جلسه اخوت ومراسم تجلیل از حافظان نظم و امنیت انتخابات فرماندهی انتظامی استان گفت: سیاست قطعی نظام افزایش قدرت موشکی است.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم تجلیل از حافظان نظم و امنیت انتخابات در شرق استان تهران که با حضور سردار "ناظری" فرمانده استان و کارکنان انتظامی و فرماندهان ارشد سپاه شرق تهران و آیت الله محمودی، امام جمعه ورامین برگزار شد، بیان داشت: نیروهای مسلح بازوان پرتوان امنیت کشور و این ملت هستند.

آیت‌الله خاتمی ضمن تشکر از آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین و سردار ناظری بیان داشت: سلام و درود خداوند به تمام حافظان امنیت که اقدامات آنها برای تامین و حفظ نظم و امنیت کشور، ستودنی است.

امام جمعه موقت تهران افزود: از افتخارات این طلبه ناچیز ارتباط صمیمی با ارتش، سپاه، نیرو های انتظامی و بسیج است که بعضی ها از دور توصیف می کنند اما بنده از نزدیک، این توفیق را خدمت آنان دارم.

وی با بیان اینکه به لطف خدا نیروهای مسلح ما در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطر نشان کرد: اخوت و برادری در بین تمامی نیروهای مسلح موج می زند که این امر بسیار ستودنی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت نیروی انتظامی و نیز اقدامات شایسته این نیرو در راستای برقراری امنیت انتخابات، تصریح کرد: نیروهای انتظامی شایسته هرگونه دعا و تجلیل هستند.

خاتمی در بخش دیگر سخنانش به ماه مبارک رمضان و فضیلت‌های بی شمار ماه مهمانی خدا اشاره و بیان کرد: ماه رمضان در حال اتمام است وخوشا به حال کسی که در این ماه جسم، زبان و گوش او رمضانی بود.

وی بیان داشت: ارمغان رمضان انس با قرآن است لذا سعی کنیم که این ارمغان یک ماهه را حفظ کنیم که در این میان نقش قرآن بسیار کلیدی است، هرگز با قرآن غریبی نکرده و قهر نکنید زیرا کلام خدا نقشه های دشمنان اسلام را فاش می کند .

آیت الله خاتمی با اشاره به حادثه تروریستی 17خرداد، خاطر نشان کرد : این حادثه یک اقدام تروریستی کور بود که با قساوت تمام ارباب رجوعان بی گناه مجلس را به شهادت رساندند و به همگان ثابت شد فلسفه مدافعان حرم چیست و اگر نبودند الان جنگ در خیابان های تهران بود.

وی با اشاره به سیلی سپاه به داعش، بیان کرد: عملیات موشکی که از 700 کیلومتری به قلب داعش اصابت کرد، کوچکترین اقدامی بود که همه حساب کار دستشان آمد و لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخت؛ سیاست قطعی نظام افزایش قدرت موشکی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت:همه اینها در یک کلام خلاصه می شود وآن هم گوش به فرمان بودن به امر ولی امر مسلمین جهان است وحقیقتا مقام معظم رهبری ذخیرة الهی است.

300/300

کد خبر: 800520

وب گردی

وب گردی