کولیوند: مجلس آماده دریافت و بررسی لایحه جامع نظام انتخابات

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات لازم برای دریافت لایحه جامع نظام انتخابات در هر زمانی تدارک دیده شده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدجواد کولیوند در خصوص روند تهیه لایحه جامع نظام انتخابات، اظهار داشت: کمیسیون شوراها با وزارت کشور مذاکرتی را انجام داده و وزارت کشور نیز لایحه جامع نظام انتخابات را آماده کرده و به دولت تحویل داده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت در کارگروه‌های تخصصی خود این لایحه را مطرح کرده و166 ماده دارد که دولت نیز کار خود را در بررسی آن تقریبا به اتمام رسانده است.

وی افزود: مجلس همواره مراحل تهیه لایحه جامع نظام انتخابات را رصد می‌کند و برای از دست ندادن زمان، تمهیدات لازم را برای دریافت لایحه در هر زمانی تدارک دیده شده است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل برای بررسی این لایحه را دارد و به دنبال آن هستیم تا در زمان ارائه لایحه کارگروه های مشترک دولت و مجلس را ایجاد کنیم و با سرعت بیشتری بررسی لایحه را در دستور کار قرار دهیم.

302

کد خبر: 800529

وب گردی

وب گردی