شهنازی:  می توانیم آرژانتین را شکست دهیم

کارشناس والیبال گفت: آرژانتین تیم بسیار قوی و یکپارچه ای است و بازی مقابل آن سخت خواهد بود،البته امیددارم که آرژانتین را شکست دهیم.

شهنازی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره عملکرد تیم والیبال جوانان در 2 دیدار گذشته خود در مسابقات جوانان جهان گفت: فکر می کنم بازیکنان تیم جوانان ایران باتوجه به این نکته که از دوره نوجوانی کنار هم بازی می کنند و در مسابقات مختلفی حضور پیدا کرده اند به هماهنگی و آمادگی کاملی رسیدند و این بازیکنان مکمل یکدیگر شده و توقع مردم و مسئولان ورزش از این تیم در بازی های جهانی کسب مدال می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ایران توانسته 2 تیم قدرتمند ایتالیا و اکراین را شکست دهد و در نهایت به مرحله بعد صعود کند و امید است با تلاش کادر فنی و بازیکنان، تیم جوانان بتواند در جمع 4 تیم برتر حضور پیدا کند.

کارشناس والیبال در خصوص بازی تیم ایران وآرژانتین گفت:با توجه به گروه بندی مسابقات اگر تیم آرزانتین را شکست دهیم صدرنشین گروه خود می شویم و شرایط ما در مرحله بعد آسان تر خواهد شد و می توان به جمع چهار تیم برتر صعود کرد ، البته تیم آرژانتین بسیار قوی و یکپارچه است و بازی مقابل آن آسان نخواهد بود اما امیددارم که ما می توانیم تیم آرژانتین راشکست دهیم.

شهنازی در خصوص کادر فنی تیم والیبال جوانان گفت: زمانی که تیم در شرایط ایده آل قرار دارد و نتایج مثبت بوده پس نشان دهنده این نکته است که عملکرد کادر فنی مثبت بوده و تمام تمرینات و اردوهای تیم ملی اصولی و درست بوده است. امیدوارم باتوجه به کادر فنی خوب و بازیکنان قوی که داریم بتوانیم روی سکوی مسابقات قرار بگیریم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان از جمله آقچلی گفت:این بازیکن در 2 بازی اخیر خود 39 امتیاز برای تیم ملی ایران کسب کرده و این نشان دهنده آمادگی کامل و شرایط ایده آل این بازیکن است، البته عملکرد همه بازیکنان در تیم ملی از جمله آقچلی ، کریمی ، طالبی و ...در تیم ملی عالی و هماهنگ است و این بازیکنان آینده درخشان والیبال ایران را تشکیل می دهند.

604

کد خبر: 800573

وب گردی

وب گردی