نیروهای مسلح ما پاسخ دندان‌شکنی به تروریست‌ها دادند

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی گفت: نیروهای مسلح ما پاسخ محکم و دندان شکنی به تروریست ها دادند تا بفهمند نمی‌توانند خللی در اراده مردم ما وارد کنند.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ دوم مجتبی مصطفی زاده با اشاره به آموزه‌های دینی و قرآنی گفت: امروز همه ما سرباز و گوش به فرمان ولایت هستیم و در این زمان کنونی باید دشمن شناس باشیم.
فرمانده گروه ٨۴٠ موشکی شهید کبریایی افزود: تروریست های خبیث نمی‌توانند خللی در اراده مردم ما وارد کنند، چرا که این گروهک ها در برابر نیروهای مسلح و مقتدر ما عددی محسوب نمی‌شوند.
وی با اشاره به سخنان دولت‌مردان آمریکا مبنی بر حمایت ایران از تروریست افزود: در دنیای امروز همان کشوری که ایران را متهم به حمایت از تروریست می کند خود به وجود آورنده و حامی اصلی گروه‌های تکفیری و تروریستی در جهان و منطقه است.
فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به حملات تروریستی اخیر در تهران و سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "دوران بزن و دررو تمام شده" و "دشمنان نمی‌توانند به ما سیلی بزنند بلکه ما به آنها سیلی خواهیم زد"، افزود: پاسخ موشکی سپاه انتقام سخت و سیلی محکمی بود به صورت گروه‌های تکفیری و داعش جنایتکار و حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای تروریست‌ها باید پیام هشدار آمیز این عملیات موشکی را درک کنند و بدانند که قدرت موشکی ایران اسلامی برای مقابله عملی با تروریسم و ناامنی و عامل ایجاد امنیت در منطقه است.
امیر سرتیپ دوم مصطفی‌زاده در ادامه وحدت و هم‌افزایی راهبردی ارتش و سپاه برای امنیت‌آفرینی در جامعه و مستحکم ساختن شبکه دفاعی کشور در برابر تهدیدهای دشمنان را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: برخلاف تلاش شبکه‌های وابسته به نظام سلطه و صهیونیسم برای ایجاد شکاف بین آحاد جامعه این اقدام بی نتیجه بوده و امروز بحمدالله نیروهای مسلح به عنوان بازوان پرتوان ولایت و ملت ایران، چتر امنیت‌ خود را در مسیر پیش‌روندگی انقلاب و پیشرفت کشور به سمت قله‌ های ممتاز بین‌المللی گسترانده و لحظه‌ای از اندیشیدن به رسالت خطیر خود در این راستا دریغ نخواهند کرد.
وی طراحی دشمنان برای تغییر و براندازی نظام و انقلاب را بر اساس فشار از بیرون با تحریم و ترور و نفوذ از درون اعلام‌کرده و هوشیاری و وحدت ملت و هوشیاری نیروهای مسلح را در بی تأثیرکردن این توطئه‌ها تحت فرمان ولایت دانست.
فرمانده گروه ٨۴٠ موشکی شهید کبریایی در پایان با پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تجلیل از حماسه‌ آفرینی‌های درس ‌آموز همه آن عزیزان افزود: به فضل الهی ملت رشید ایران، و نیروهای مسلح تحت فرامین مقام فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با استحکام، صلابت و اقتدار روزافزون و افتخارآمیز خود ملت ایران را در حصن حصین خود قرار داده‌اند و به احدی اجازه نخواهند داد این امنیت و آرامش مثال‌زدنی را با بهانه‌جویی‌ها و دغل‌بازی‌های جاهلیت مدرن و وعده‌های فریبنده و مغایر با عقلانیت مورد تهدید قرار دهد.

302

کد خبر: 800655

وب گردی

وب گردی