سجادی: در صورت عدم تحقق وعده‌های دولت دوازدهم مردم به اصولگرایان روی می آورند

سخنگوی جبهه پیروان گفت: در صورت عدم تحقق وعده‌های دولت دوازدهم ممکن است مردم به اصولگرایان روی بیاورند البته این مسئله منوط به این امر است که اصول گرایان نیز برنامه مدونی داشته باشند و گفتمان‌های متفاوتی را طراحی و از آن دفاع کنند.

به گزارش ایسکانیوز، کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تحقق وعده‌های دولت دوازدهم اظهار داشت: امید است که رئیس دولت دوازدهم به وعده‌های خود در زمان انتخابات پایبند بماند و به آن جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: طبیعی است که در کشوری که دولت آن از جناح اصلاح طلب انتخاب شده اگر در برنامه‌های خود با شکست مواجه شود مردم به گروه دیگری اقبال نشان خواهند داد و این مسئله بیشتر در انتخابات بروز خواهد کرد.

سجادی بیان داشت:‌ مردم نظرات خود را در زمان انتخابات بروز می‌دهند و این احتمال وجود دارد که در صورت تحقق نیافتن وعده‌های دولت دوازدهم مردم به اصولگرایان روی بیاورند البته این مسئله منوط به این امر است که اصول گرایان نیز برنامه مدونی داشته باشند و گفتمان‌های متفاوتی را طراحی و از آن دفاع کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: در انتخابات گذشته نیز رأی 16 میلیون نفر به سبد جبهه دیگری رفت و به این دلیل که فاصله رأی دو جناح رقم بالایی نیست ممکن است که در صورت عدم توفیق دولت فعلی مردم به جناح دیگری روی بیاورند.

302

کد خبر: 800670

وب گردی

وب گردی