ایوانکا ترامپ به دادگاه فراخوانده شد

دختر رئیس جمهور آمریکا به دلیل تقلید از یک برند ایتالیایی در طراحی پوشاک تولیدی در کارخانه‌اش، به دادگاه فراخوانده شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ یک شرکت ایتالیایی (Aquazzura Italia SRL) از دو کارخانه پوشاک متعلق به ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا، به دلیل کپی برداری از محصولات خود شکایت کرد.

در شکایت علیه برند ایوانکا ترامپ آمده است، او از یک مدل خاص کفش‌های تولیدی شرکت ایتالیایی کپی برداری کرده و با قیمتی بسیار ارزان‌تر در اختیار مشتری قرار داده است.

ایوانکا ترامپ در ابتدا مشغله کاری و حضور در پست دولتی کنار پدر رئیس جمهورش را بهانه قرار داد تا در جلسه دادگاه شرکت نکند؛ اما قاضی کاترین فورست از منهتن با درخواست ایوانکا موافقت نکرد و از او خواست حتما در جلسه دادگاه حاضر شود.

نخستین جلسه دادگاه شکایت علیه ایوانکا ترامپ روز جمعه برگزار شد و دختر دونالد ترامپ مجبور شد 2 ساعت در دادگاه حاضر شود. قاضی به ایوانکا اجازه داد به دلیل مسئولیت دولتی که در کاخ سفید بر عهده دارد، روند جلسات دادگاه را در واشنگتن پیگیری کند و دیگر به نیویورک نیاید.

ایوانکا تا پیش از پایان یافتن سال میلادی جاری باید دست‌کم یک بار دیگر نیز (در ماه اکتبر) در ارتباط با همین پرونده به دادگاه مراجعه کند.

مدل کفش طراحی شده بوسیله کمپانی ایتالیایی 785 دلار قیمت دارد و برند ایوانکا با کپی برداری از جزئی ترین مشخصات کفش مورد بحث، آن را 145 دلار به فروش می‌رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

305

کد خبر: 800677

وب گردی

وب گردی