فرصتی برای بهره‌مندی از خدمات کیفی آزمایشگاهی

جمع بیش از 10 هزار نفری باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری نشان می‌دهد این شبکه با ایجاد بسترهای حمایتی و تسهیلات جذاب، مورد استقبال مخاطبان خدمات آزمایشگاهی از پژوهشگران تا شرکت‌های خصوصی قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، تعداد اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از 10 هزار نفر عبور کرده است. رویدادی که رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آن را زمینه‌ساز استفاده‌ی طیف گسترده‌تر فعالان عرصه پژوهش و فناوری از خدمات کیفی و استاندارد موجود در سراسر کشور می‌داند.

اسدی‌فرد، بیان می‌کند بیش از 10 هزار عضو شبکه تا ابتدای خردادماه سال جاری عضو این باشگاه شده‌اند که از این تعداد بیش از 9هزار و ششصد عضو حقیقی و مابقی عضو حقوقی (شرکت‌) هستند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، رشد صعودی اعضای این باشگاه را روندی مستمر و از آغاز فعالیت این باشگاه در شهریور 94 عنوان می‌کند و می‌افزاید: در بازه زمانی فصل بهار سال جاری، 2000 عضو به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی اضافه شده است که نسبت به بازه‌ی مشابه در سال گذشته رشدی 71 درصدی را نشان می‌دهد؛ این در حالی است که روند رشد استقبال از این باشگاه در دوره‌های پیشین نیز روندی صعودی داشته است.

اما به گفته‌ی اسدی‌فرد، اعضای باشگاه را شرکت های دانش‌بنیان، اساتید، نخبگان، گروه‌های پیش بینی شده توسط ستادهای توسعه فناوری‌های راهبردی و دیگر گروه‌های معرفی شده از صندوق‌های حمایتی و دیگر دستگاه‌ها تشکیل می‌دهند.

وی، عمومی ترین طرح برای دریافت‌کنندگان تسهیلات را، طرحی با عنوان طرح ویژه عضویت در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی عنوان می‌کند که افراد عضو بر اساس آن از 15 درصد تخفیف تا سقف ده میلیون ریال خدمت آزمایشگاهی بهره‌مند می‌شوند.

تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع به خدمات آزمایشگاهی یکی از اهداف شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است و شبکه بر این اساس طرح‌های ویژه‌ی تخفیف در خدمات آزمایشگاهی را به پژوهشگران و گروه‌های مختلف عضو باشگاه ارائه می‌کند.

متقاضیان پس از ثبت نام، در صورت دارا بودن شرایط، از خدمات طرح انتخاب شده، بهره‌مند می‌گردند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به منظور تشویق پژوهشگران به دریافت خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز از طریق این سامانه، در قالب طرح‌های تشویقی، از کاربران شبکه حمایت می‌کند.

201

کد خبر: 800716

وب گردی

وب گردی