طاهری: به هواداران نوید قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را می دهم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: عدد 6 برای هواداران ما قابل احترام است.

به گزارش ایسکانیوز، علی اکبر طاهری در گفت‌وگویی تصویری با هواداران پرسپولیس که در سایت این باشگاه منتشر شده است در خصوص درآمدزایی این تیم، اظهارداشت: به قدری درگیر مسائل باشگاه، بستن تیم، برگزاری اردو و مدل‌های درآمدزایی هستیم که کمتر می‌توانیم با هواداران ارتباط برقرار کنیم اما یکسری مسائل پیش آمد که لازم دانستم با هواداران صحبت کنم. آن هم در خصوص اخبار نادرستی که منتشر می‌شود مبنی بر اینکه پول کمک هواداران به باشگاه‌های دیگر می‌رسد.

وی ادامه داد: تمام پول عزیزانی که عدد 6 را پیامک می‌کنند در همراه اول رصد شده و پس از آن در شرکت‌های پشتیبانی‌کننده بررسی شده و هر روز باید برای هوادارانی که کمک می‌کنند پیامک شارژ 200 تومانی ارسال شود. طبق آماری که داشتیم کل مشترکان شرکت کننده در این طرح کمی بیشتر از 500 هزار نفر هستند که البته به دلایلی همه آنها پیامک شارژ را دریافت نمی‌کنند اما اگر این پیامک دریافت شد یک ریال از این پول به هیچ سرفصل دیگری نمی‌رود و همراه اول از طریق اسپانسر آن را به ما پرداخت می‌کند.

طاهری گفت: برخی می‌خواهند مشکلات را بزرگنمایی کنند اما ما دائم در حال فکر هستیم تا بتوانیم از حداقل امکانات درآمدزایی کنیم. در واقع در همه دنیا برای هواداران رضایتمندی ایجاد می‌شود تا از بابت آن منافعی به دست بیاید. هواداران ما هم به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند چون عده‌ای می‌خواهند جلوی این کار زیبا را بگیرند، این در حالیست که ما به هدف کمپین 6 میلیونی هواداران فکر می‌کنیم چون عدد 6 برای همه ما قابل احترام است!

سرپرست باشگاه پرسپولیس یادآور شد: همین الان باشگاه الاهلی با هماهنگی فدراسیون عربستان می‌تواند 6 لژیونر جذب کند اما ما تا این لحظه نتوانستیم از سازمان لیگ و فدراسیون امکانات خاصی را بگیریم و امیدوارم توجه خاصی به تیم‌هایی که می‌خواهند در آسیا شرکت کنند، داشته باشند.

وی افزود: بلیت‌فروشی مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر 900 هزار نفر اعلام شده که اگر از هرکدام از آنها 10 هزار تومان دریافت شده باشد به مبلغ قابل توجهی می‌رسیم. ضمن اینکه با کمک هواداران می‌توانیم بابت مسابقه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم سریعاً این کمک را به امور تیم اختصاص دهیم. از همین جا نوید قهرمانی آسیا و تکرار قهرمانی در لیگ و جام حذفی را به هواداران می‌دهم.

602

کد خبر: 800732

وب گردی

وب گردی