" ۵۰۱نکته برای معلمان" منتشر شد

قدیانی « ۵۰۱نکته برای معلمان» اثر رابرت دی. رمزی با ترجمه مرتضی مجدفر و وحیدرضا نعیمی و «قصه‌هایی برای ۵ساله‌ها و ۷ساله‌ها» اثر جمعی از نویسندگان با ترجمه لاله جعفری را منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب « ۵۰۱ نکته برای معلمان» اثر رابرت دی. رمزی با ترجمه مرتضی مجدفر و وحیدرضا نعیمی در نوبت چاپ ششم روانه‌ بازار کتاب شد.

امروزه برای موفقیت، معلمان به افکار جدیدی و جسورانه ای نیاز دارند تا به کمک آنها ، با دانش آموزان خود رفتار کنند. هم چنین، معلمان به نکات ماندگاری و اثر بخشی در مورد ماهیت تدریس و یادگیری نیاز دارند. این کتاب هر دو مورد را توامان در بر دارد و منبعی الهام بر انگیز برای معلمان تمامی دروس و همه ی دروه های تحصیلی است.

این کتاب شامل اندیشه های تازه ای است که زمان کاربرد آنها فرا رسیده است. هم چنین، همراه با این اندیشه ها، روش های جا افتاده ای را هم یادآوری می کند که هرگز شکست نمی خورند.

انتشارات قدیانی، ۵۰۱ نکته برای معلمان را در نوبت چاپ ششم، تیراژ ۲ هزار و ۲۰۰نسخه ، ۱۴۴ صفحه و قیمت ۱۰هزار تومان در اختیار معلمان قرار داد.

قصه‌هایی برای ۵ و۷ ساله‌ها نیز تجدید چاپ شد.

«قصه‌هایی برای ۵ساله‌ها و ۷ساله‌ها» اثر جمعی از نویسندگان با ترجمه لاله جعفری در نوبت چاپ ششم تجدید چاپ شدند.

قصه‌های این کتاب‌ها هر کدام حال و هوای خاصی دارد وبه گونه‌ایی نگاشته شده که به لحاظ حجمی و محتوایی مناسب کودکان ۵ و ۷ساله است. قصه‌ها دارای تنوع زیاد، جذاب و سرگرم کننده هستند.

برخی از عناوین قصه‌ها به شرح زیر است:

شلوار جادویی، گاوها دراز نمی‌کشند، عملیات نجات قطار اشباح، راز فوق سری، داستان دو جادوگر.

در بخشی از کتاب «قصه‌هایی برای ۷ ساله‌ها» آمده است:

«جیسون عاشق حیوانات بود. آنها را همان قدر دوست داشت که آدم‌ها را دوست داشت. مطمئن بود که حیوانات هم احساسی مثل او دارند. آنها مثل او گرسنه و تشنه می‌شدند، خسته می‌شدند و گرم و سردشان می‌شد.جیسون می‌فهمید چه موقع گربه‌اش روفس خوشحال است و چه موقع ناراحت...»

کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) ، «قصه‌هایی برای ۵ ساله‌ها و ۷ ساله‌ها» را در نوبت چاپ ششم، تیراژ۱ هزار و ۶۵۰ نسخه با قیمت ۹ هزار ۵۰۰ تومان روانه‌ بازار کتاب نمود.

برای تهیه‌ این کتاب‌ها علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به این نشانی الکترونیکی نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این موسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

502

کد خبر: 800802

وب گردی

وب گردی