هرگونه مقابله به‌ مثل با اقدامات تروریست‌ها در دستور کار نیروهای مسلح قرار دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع هرگونه مقابله به‌ مثل با اقدامات تروریست‌ها در دستور کار نیروهای مسلح کشورمان قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سید قاسم جاسمی با اشاره به حمله موشکی ایران به تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، اظهار داشت: حملات موشکی سپاه تا نابودی تمام تروریست‌ها باید ادامه داشته باشد و شناسایی، دستگیری و ناکامی عوامل داعش در ایران حکایت از هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و امنیتی نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت دفاعی نظام شرایط بازدارندگی بسیار مناسب برای دفاع از حریم مرزی نظام فراهم کرده است گفت: قدرت دفاعی، نظامی و بازدارندگی ایران اکنون با 30 سال پیش خیلی متفاوت شده و این تنها در سایه پیروی از منوسات مقام معظم رهبری و تلاش و همت دانشمندان میسر شده و اکنون با این شرایط هیچ دشمنی نمی‌تواند با یک نگاه چپ به نظام اسلامی ما نگاه کند.

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی کور داعش در تهران توسط نظام استکباری آمریکا و همچنین پول‌های رژیم آل‌سعود برنامه‌ریزی شده بود بیان کرد: همان طور که وزیر اطلاعات گفت نیروهای تکفیری در سال‌های 94 و 95 نیز قصد این چنین توطئه‌هایی را داشتند که با لطف خدا و هوشیاری نیروهای امنیتی نتوانستند اقدامی انجام دهند.

جاسمی با اشاره به اینکه در اقدام تروریستی اخیر در تهران دشمنان از اصل غافگیری استفاده کردند عنوان کرد: از آنجایی که ضریب امنیتی کشور ما در این سالها بسیار افزایش یافته نیروهای داعشی با استفاده از اصل غافلگیری سوءاستفاده کردند اما اکنون مطمئن هستم که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در کشور شرایطی امنی را فراهم خواهند کرد و اجازه هیچ‌گونه فعالیت تروریستی مجددی را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه با وجود گروههای تروریستی در مرزهای شرق و غرب کشور امنیتی مثال‌‌زدنی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: چنانچه مدافعان حرم نبودند بدون شک باید در کرمانشاه و همدان با داعش به مبارزه می‌پرداختیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا زمانی که گروه‌های تروریستی نفس می‌کشند و اقدامات تروریستی ضد کشورهایی همچون ایران انجام می‌دهند، باید منتظر پاسخ کوبنده باشند، گفت: به طور قطع هرگونه مقابله به‌ مثل با اقدامات تروریست‌ها در دستور کار نیروهای مسلح کشورمان قرار دارد و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند زمان «بزن و در رو تمام شده» و تروریست‌ها باید تاوان اقدامات خود را پس دهند.

وی با اشاره به اینکه اقدام اخیر سپاه سیلی محکمی به داعش و حامیان آنها بود در گفت‌وگو با تسنیم افزود: تنها چند روز پس از اقدام تروریستی در تهران، تروریست‌ها پاسخی دریافت کردند که آنها را با تلفات و خسارات زیادی مواجه کرده ‌و سپاه با اطلاعات کاملی که در اختیار داشت جایی را هدف‌گذاری کرد که معمولاً فرماندهان و هدایت‌کنندگان عملیات داعش در آنجا تجمع می‌کنند.

302

کد خبر: 800921

وب گردی

وب گردی