استیلی: نام سرمربی جدید نفت بعد از تعطیلات اعلام شود

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران، گفت: در صورتی که به عنوان سرمربی نفت تهران انتخاب شوم درهای این باشگاه به روی علی کریمی باز خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، حمید استیلی در خصوص مذاکراتش برای انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران، گفت: مذاکراتی را طی چند روز اخیر به صورت فشرده با مسئولان باشگاه نفت برگزار کردم اما هنوز نمی‌دانم که نام سرمربی آینده نفت چیست و چه زمانی انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه نفت عنوان کرده‌اند که تا بعد از تعطیلات عید فطر نام سرمربی جدید را اعلام خواهند کرد. در همین رابطه من نام دستیارانم را هم به مسئولان باشگاه معرفی کردم و در صورت انتخاب آن به عنوان سرمربی از احمدرضا عابدزاده در کادر فنی سود خواهم برد و سه مربی خارجی از کرواسی، پرتغال و آلمانی را هم در نظر گرفته‌ام که البته همه چیز طی روزهای آینده مشخص خواهد شد. همچنین یک مربی بدنساز هم به جمع ما اضافه می‌شود. انشاءالله آقای حشمت مهاجرانی هم در کنار ما خواهد بود.

استیلی در پاسخ به این سؤال که در صورتی که شما به عنوان سرمربی نفت انتخاب شوید آیا از علی کریمی به عنوان دستیار در تیم‌تان استفاده خواهید کرد یا خیر، تصریح کرد: من نمی‌دانم که چه کسی سرمربی نفت خواهد شد اگر علی کریمی به عنوان سرمربی نفت تهران انتخاب شود که صمیمانه به او تبریک گفته و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم اما اگر من به عنوان سرمربی تیم نفت انتخاب شوم درهای این باشگاه را به روی کریمی باز خواهم کرد و او هر پست و سمتی که در تیم بخواهد به او خواهم داد. علی کریمی از بزرگان فوتبال ما است و برای همه ما خوشحال‌کننده خواهد بود که با او کار کنیم.

گزینه سرمربی‌گری نفت تهران در پایان تصریح کرد: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که وجود داشت زمان زیادی را از دست دادیم و حدود دو هفته از فصل آماده‌سازی را نداریم و من این موضوع را به مسئولان باشگاه اعلام کرده‌ام. با این همه مطمئنم در صورت انتخاب به عنوان سرمربی نفت تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا کنیم.

602

کد خبر: 800955

وب گردی

وب گردی