یعقوبی  مقابل نایب قهرمان المپیک شکست خورد / حذف در یک قدمی مدال

رقابت‌های مرحله مقدماتی وزن 68- کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جهان در حال برگزاری است و ابوالفضل یعقوبی در چهارمین مبارزه خود نتیجه را به نماینده نامدار میزبان واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، از صبح امروز (دوشنبه) با برگزاری مرحله مقدماتی مبارزات اوزان 67- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده است که ملیکا میرحسینی و ابوالفضل یعقوبی به عنوان نمایندگان کشورمان در این وزن به مصاف رقبایشان می‌روند.

نماینده وزن چهارم کشورمان پس از یک دور استراحت، در گام نخست رو در روی «عبدالعزیز عبداللا» از سودان قرار گرفت و با نتیجه 25 بر 5 پیروز این جدال شد.

تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم در مرحله دوم این رقابت‌ها رو در روی «سرگی واردازاریان» از ارمنستان دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا 2016 قرار گرفت و در دیداری یک‌طرفه و با نتیجه 27 بر 4 در راند دوم توانست رقیب خود را با شکست بدرقه کند.

ابوالفضل یعقوبی در سومین مبارزه به مصاف «جاویر پولو پرز» از اسپانیا رفت و توانست در راند طلایی نتیجه را به نفع خود به پایان برساند. این تکواندوکار اسپانیایی طلا و برنز مسابقات قهرمانی اروپا را در کارنامه خود دارد.

یعقوبی برای صعود به مرحله نیمه نهایی رو در روی «دای هون لی» از کره جنوبی قرار گرفت، نماینده شایسته ایران با شکست (15 بر 11) برابر این حریف نامدار کره‌ای از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

در کارنامه این تکواندوکار عنوان نایب قهرمانی المپیک 2012، مدال برنز المپیک 2016،طلای قهرمانی جهان 2013 و2011، مدال طلا، نقره و برنز گرندپری در سال‌های مختلف و طلای قهرمانی آسیا در سال 2012 و 2014 به چشم می‌خورد.

603

کد خبر: 800960

وب گردی

وب گردی