یک کشته 15 زخمی در حملات تروریست ها به مناطق مسکونی دمشق

در حمله موشکی گروه های مسلح وابسته به جبهه (تکفیری صهیونیستی) النصره به روستای حرفا و مناطق مسکونی دمشق یک نفر کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری سوریه سانا از دمشق ، گروه های تروریستی مستقر در مزرعه بیت جن یک فروند موشک به روستای حرفا شلیک کردند که کشته شدن یک نفر و
زخمی شدن دو تن دیگر و به آتش کشیده شدن چند اصله درخت زیتون منجر شد.
همچنین تروریست ها با نقض تفاهم نامه مناطق کاهش تنش ، مناطق مسکونی دمشق را هدف حمله قرار دادند که به زخمی شدن 13 تن منجر شد.
یک منبع فرماندهی پلیس سوریه نیز اعلام کرد گروه های مسلح مستقردر غوطه شرقی منطقه المزه الشیخ سعد و منطقه عباسیین را هدف حملات موشکی قرار دادند که هفت تن زخمی و خساراتی به خانه ها و فروشگاه های این منطقه وارد شد.
از زمان امضای تفاهم نامه مناطق کاهش تنش گروه های مسلح در بسیاری موارد مناطق مسکونی و تاسیسات زیر بنایی درعا ، ریف دمشق و حمص را هدف حمله قرار داده و شماری را کشته و زخمی و خساراتی نیز وارد کرده اند.
گفتنی است گروه های مسلح وابسته به جبهه النصره در روستای بیت جن و مزرعه بیت جن مستقر هستند و تحت حمایت های لجستیکی و تسلیحاتی اسرائیل قرار دارند و زخمی هایشان در مراکز درمانی و بیمارستان های این رژیم درمان می شوند.
همچنین دولت سوریه بر اساس تفاهم نامه مناطق کاهش تنش ، در دفاع از وحدت و یکپارچگی خاک این کشور ، حق واکنش به حملات تروریست ها را دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

306

کد خبر: 801056

وب گردی

وب گردی