انصراف آلمان و انگلیس از برپایی اردو در روسیه

تیم‌های ملی فوتبال آلمان و انگلیس از برپایی اردوی خود در مسکو در جا‌م‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه انصراف دادند.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از سایت اسپورت روسیه، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و انگلیس به دلیل ترافیک سنگین شهر مسکو نمی‌خواهند اردوی خود را در پایتخت روسیه در زمان جام‌جهانی 2018 برپا کنند.

جام‌جهانی 2018 روسیه با شرکت 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر برگزار خواهد شد. 65 کمپ اردویی برای تیم‌های ملی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها معرفی شده که 23 کمپ در استان مسکو قرار دارند.

گریت ساوتگیب، سرمربی موقت تیم ملی انگلیس و دستیارش با توجه به برگزاری جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه راهی این کشور شدند تا سیستم‌های حمل‌‌ونقلی شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی را ارزیابی کنند. ترافیک سنگین شهری مسکو باعث شد انگلیسی‌ها قید مسکو را برای برپایی اردوی جام‌جهانی 2018 بزنند.

سایت روسی در ادامه اعلام کرد که ژرمن‌ها دومین تیمی خواهند بود که از برپایی اردو در کمپ‌های مسکو منصرف خواهند شد. تیم ملی فوتبال آلمان که در سوچی بازی جام کنفدراسیون‌های 2017 را برگزار کرده قصد دارد در همین شهر اردوی خود را در جام‌جهانی 2018 برگزار کند.

در ماه‌های آینده بسیاری از نمایندگان تیم‌های ملی شرکت‌کننده در جام‌جهانی 2018 روسیه راهی این کشور می‌شوند تا محل دقیق اقامت و اردوهای خود را در کمپ‌های تعیین‌شده انتخاب کنند. مسکو شاید به دلیل ترافیک سنگین از فهرست انتخاب برخی تیم‌ها کنار برود.

٦٠١

کد خبر: 801129

وب گردی

وب گردی