حذف سونامی در شیاپ‌چانگ کره‌جنوبی / عاشورزاده مغلوب نماینده روسیه شد

نماینده وزن -58 کیلوگرم تکواندو ایران با شکست مقابل نماینده روسیه از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مرحله مقدماتی مبارزات اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده است که اکرم خدابنده و فرزان عاشورزاده به عنوان نمایندگان کشورمان در این اوزان به مصاف رقبایشان می‌روند. در وزن 53- کیلوگرم نیز ایران نماینده‌ای ندارد.

فرزان عاشورزاده در دیدار چهارم خود به مصاف «میخایل آرتامونوف» از روسیه رفت و با شکست 8 بر 7 از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند و از دور رقابت‌ها حذف شد. عاشورزاده دومین نماینده تیم پسران ایران بعد از ابوالفضل یعقوبی بود که از میدان موجو دست خالی به ایران باز خواهد گشت.

وی پس از یک‌دور استراحت، در گام نخست به مصاف «المصطفی سید» از سودان رفت و با نتیجه 25 بر 5 پیروز این میدان شد.

فرزان در مبارزه دوم خود «الماس موکامیروف» از قزاقستان را 15 بر 3 شکست داد و به مرحله بعد راه پیدا کرد.


نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان در سومین دیدار خود رو در روی «عمر لاکهال» هوگوپوش مراکشی قرار گرفت و با نتیجه 29 بر 15 پیروز شد و در جمع 8 تکواندوکار برتر جهان قرار گرفت.

تکواندوکار کشورمان برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی را پیش رو دارد. این تکواندوکار مدال نقره و برنز قهرمانی اروپا و همچنین مدال‌های تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه دارد.

گفتنی است؛ تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف حریفانشان می‌روند.

کد خبر: 801139

وب گردی

وب گردی