سامسونگ و رونمایی از نسخه صورتی درخشان گلکسی S8 پلاس

توجه به تنوع رنگ موبایل های پرچمدار سال به سال زیاد می شود و این روزها خریداران انتخاب های بیشتری متناسب با سلیقه خود در اختیار دارند. شرکت سامسونگ نیز برای جا نماندن از این غافله به تازگی نسخه صورتی پر زرق و برق گلکسی S8 پلاس را روانه بازار کرده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ لازم به ذکر است که پیش از این نیز یک نسخه از محصول فوق با رنگ صورتی در سبد محصولات شرکت کره ای وجود داشته است، اما مدل «Rose Pink» نسبت به مدل «Orchid Grey» از درخشانی بیشتری برخوردار بوده و بیشتر مناسب سلیقه خانم ها خواهد بود.

اما خبر بد برای علاقه مندان این است که عرضه گلکسی S8 پلاس مورد بحث -دست کم فعلاً- فقط محدود به بازار کشور تایوان خواهد بود و مشخص نیست آیا سامسونگ قصدی برای در اختیار قرار دادن این موبایل در سایر نقاط دنیا خواهد داشت یا نه. ضمن این که بعید است نسخه کوچکتر پرچمدار سامسونگ روزی این رنگ را بر قامت خود ببیند.

امید خریداران وقتی کمرنگ تر خواهد شد که بدانیم شرکت کره ای سال قبل نیز نسخه ای صورتی رنگ و ویژه از موبایل گلکسی S7 را فقط در کشور کره جنوبی عرضه کرده بود. با این حال می بایست بیشتر منتظر ماند. شاید محبوبیت بالای پرچمداران امسال تغییری در تصمیم مقامات کمپانی کره ای ایجاد کند.

منبع: دیجیاتو

402

کد خبر: 801181

وب گردی

وب گردی