فراخوان نیسان برای رفع نقص ۱۸ هزار خودرو در بازار روسیه

آژانس استاندارهای روسیه اعلام کرد، شرکت خودروسازی نیسان موتور در حال فراخوان ۱۷ هزار و ۷۷۸ دستگاه از خودروهای داتسون خود در بازار این کشور است.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از رویترز، آژانس استاندارهای روسیه (روس استاندارت) اعلام کرد، شرکت خودروسازی نیسان موتور در حال فراخوان 17 هزار و 7788 دستگاه از خودروهای داتسون خود در بازار این کشور است که در فاصله سپتامبر 2015 تا ژانویه 2017 فروخته شده اند.

علت این فراخوان، برزو نشتی سوخت احتمالی به دلیل نقص در تولید لوله های انتقال سوخت این داتسون ها اعلام شده است.

هفته گذشته نیز سازمان استاندارد روسیه (روس استاندارت) اعلام کرده بود، شرکت خودروسازی نیسان موتور ژاپن برای 6 هزار و 944 دستگاه از خودروهای نورانو زد51 خود که در فاصله ژوئن 2013 تا نوامبر 2016 در بازار روسیه به فروش رسانده، فراخوان رفع عیب منتشر کرده است. این خودروها به دلیل وجود یک نقص فنی در سیستم فرمان قدرت فراخوانده شده بودند.

حدود یک ماه قبل نیز خبرگزاری تاس روسیه از صدور فراخوان رفع عیب برای 42 هزار و 269 دستگاه خودروی مدل نیسان آلمرا توسط شرکت تولید کننده نیسان روسیه خبر داده بود. این خودروها در فاصله نوامبر 2012 تا ژوئن 2015 در بازار روسیه به فروش رفته و به دلیل جدا شدن احتمالی پنجره عقب خودرو از بدنه فراخوانده شده بودند.

منبع: تسنیم

402

کد خبر: 801200

وب گردی

وب گردی