یوسین بولت: احتمال دارد بعد از مسابقات قهرمانی جهان باز هم مسابقه دهم

یوسین بولت، سریع‌ترین دونده جهان که قرار بود بعد از بازی‌های قهرمان جهان دوومیدانی امسال بازنشسته شود اعلام کرد که ممکن است بعد از این مسابقات نیز دوباره مسابقه دهد.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از یورو اسپورت، یوسین بولت، قهرمان دوی ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر جهان در صحبت‌های خود اظهار کرد که هنوز درباره این که بعد ازمسابقات قهرمانی جهان به کار خود در دوومیدانی ادامه‌ دهد، تصمیم نگرفته است.

این دونده ۳۰ ساله که هشت مدال طلای المپیک و یازده مدال طلای جهان دارد، اعلام کرد که روز دوشنبه با مربی خود گلن میلز درباره زمان بازنشستگی‌اش صحبت کرده و آن دو هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌اند.

بولت در این باره، اظهار کرد: ما هنوز کاملا درباره این که چه کار کنیم تصمیم نگرفته‌ایم. من تا زمان مسابقات قهرمانی جهان نگرانی در این باره ندارم. در حال‌ حاضر تنها به فکر به پایان رساندن فصل هستم. من دوست دارم که تماشاگران را سرگرم کنم. من دوست دارم که از هر لحظه مسابقات لذت ببرم. اگر در استادیوم بنشینم و بازی‌ها را فقط تماشا کنم این اتفاق نمی‌افتد. من از تمام پستی‌ها و بلندی‌های کارم لذت بردم. از تمامی تجربیاتی که کسب کردم. از تمامی شادی‌ها و غم‌ها. کارم بسیار عالی بود. من به تمام چیزهایی که می خواستم رسیدم. حالا کارم در نزدیکی به پایان رسیدن است و ما با این مساله مشکل نداریم. این فصل برای من بسیار احساسی است.

604

کد خبر: 801323

وب گردی

وب گردی