پاسخ منفی لیون به آرسنال؛ لاکازت فروشی نیست

رییس باشگاه لیون هواداران آرسنال را ناامید و تاکید کرد که ستاره این تیم راهی توپچی‌ها نمی‌شود.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از اکیپ، الکساندر لاکازت چند سالی است که در لیون بازی می‌کند و یکی از بهترین بازیکنان لیگ فرانسه است. این بازیکن فرانسوی مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد. او فصل قبل تا آستانه پیوستن به آرسنال پیش رفت. با این حال تصمیم گرفت که در لیون باقی بماند.

لاکازت در فصل قبل رقابت‌های لیگ فرانسه هم عملکرد خوبی از خود نشان داد و بعد از ادینسون کاوانی دومین گلزن برتر لیگ شد. این بازیکن فرانسوی باز هم مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است و هواداران این تیم انگلیسی امید زیادی به جذب او دارند اما به نظر می‌رسد که باز هم امکان این انتقال وجود ندارد.

اولاس، رییس باشگاه لیون اظهار کرد: فعلا تصمیمی برای فروش لاکازت نداریم. او فصل بعد هم در لیون بازی خواهد کرد و تابستان راهی هیچ تیمی نخواهد شد.

به نظر می‌رسد که لاکازت، اتلتیکو مادرید را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است اما چون این باشگاه اسپانیایی از خرید بازیکن محروم است فعلا لاکازت هم نمی‌تواند راهی این تیم شود.

رییس باشگاه لیون در پایان سخنانش گفت: احتمال حضور لاکازت در اتلتیکو مادرید بیش‌تر است و شاید در زمستان راهی این تیم شود.

لاکازت فصل قبل توانست در همه رقابت‌ها ۳۷ گل برای لیون به ثمر برساند. او در چهار فصل اخیر توانسته بیشتر از ۲۰ گل در هر فصل به ثمر رساند.

604

کد خبر: 801379

وب گردی

وب گردی