تداوم روند ناکامی تکواندو ایران / حذف سه نماینده دیگر

سه نماینده دیگر تکواندو ایران با شکست در روز پنجم روند ناکامی ایران را در مسابقات جهانی تداوم بخشیدند.

به گزارش ایسکانیوز، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه دارد. امروز (چهارشنبه) و در پنجمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 73- کیلوگرم گروه زنان و 87- و 87+ کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد

زهرا پور اسماعیل نماینده وزن 73- کیلوگرم کشورمان نخستین نماینده کشورمان بود که پس از پیروزی 8 بر 3 در اولین مبارزه مقابل «ساندرا وانگاس» از کلمبیا، در مرحله دوم با شکست 15 بر 2 مقابل «رشمی اوگینک» از هلند از دور مسابقات حذف شد تا چهارمین نماینده تیم ملی تکواندو بانوان ایران نیز دست خالی به خانه بازگردد.


سعید رجبی نماینده ورن 87- کیلوگرم دومین نماینده کشورمان بود که در نخستین مبارزه با نتیجه 25 3ر 5 مقابل «دافید ساندرس» نیوزیلندی به برتری دست یافت.

تکواندوکار وزن هفتم کشورمان در دومین مبارزه خود به مصاف «رافائیل آلبا» نماینده کوبا دارنده مدال طلا و نقره قهرمانی جهان در سال 2013 و 2015 رفت و در دیداری نفس گیر با نتیجه 14 بر 11 پیروز این جدال حساس شد اما با شکست 20 بر 4 در پیکار سوم مقابل «ولادیسلاو لارین» روس از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سجاد مردانی آخرین نماینده ایران در روز پنجم مسابقات جهانی بود که پس از 2 پیروزی در مرحله سوم مانند المپیک لندن مقابل «ماها چو» نماینده انگلیس شکست خورد تا باز هم مانند مسابقات جهانی روسیه و المپیک ریو دست خالی به ایران بازگردد.

نماینده وزن 87+ کیلوگرم ایران در این مسابقات ابتدا در گام نخست با «تیمو هینو» از فنلاند مبارزه کرد و توانست با نتیجه11 بر6 پیروز شود. در ادامه و مرحله دوم رو در روی «روسلان ژاپاروف» نماینده قزاقستان قرار گرفت و طی مبارزاتی نفس گیر و در راند طلایی توانست این حریف را مغلوب و راهی دور سوم شود.


مردانی در دیدار سوم مقابل «ماها چو» نماینده انگلیس دارنده مدال برنز المپیک ریو 2016، 4 طلا، نقره و برنز گرندپری قرار گرفت و نتیجه را 14 بر یک واگذار کرد و بدین ترتیب از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

کد خبر: 801467

وب گردی

وب گردی