بیش از 16تن مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 16 تن و 158کیلوانواع موادمخدر در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس عزیزاله ملکی گفت : ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی و اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده استان در سه ماهه امسال موفق شدند،219 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، 16 تن و 158 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 12 تن و 975 کیلو تریاک، سه تن و 115 کیلو گرم حشیش ، 39 کیلو هروئین و 27 کیلو و 525 گرم سایر مواد است .

این مقام انتظامی استان، تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب را 6 هزار و 593 نفر عنوان و تصریح کرد: در سه ماهه امسال 166 مرحله طرح مقابله با ورود و حمل و نقل مواد مخدر با هدف برخورد با قاچاقچیان اصلی و توزیع کنندگان کلان مواد مخدر در استان اجرا شد؛ در اجرای این طرح ها 107 نفر دستگیر که 83 نفر آنها از قاچاقچیان عمده و اصلی مواد افیونی هستند .

سردار ملکی در ادامه تعداد طرح های پاکسازی محلات و نقاط آلوده استان را 161 طرح و مجموع دستگیر شدگان در بحث مواد مخدر در مدت یاد شده را هزار و پنج نفر عنوان کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

700

کد خبر: 801545

وب گردی

وب گردی