هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال در حضور کفاشیان برگزار شد

هفته اول از شانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ، شانزدهمین دوره از هفته اول رقابتهای لیگ برتر فوتسال عصر امروز پنج شنبه 8 تیرماه با 3 دیدار برگزار شد.

تیم مس سونگوون ورزقان در این شهر میزبان تاسیسات دریایی بود که با نتیجه 2 بر 1 به نفع مس سونگوون پایان یافت. گلهای مس سونگون توسط محمد رضا سنگ سفیدی و فخیم که هر کدام 1 گل به ثمر رساندند،گل تاسیسات دریای توسط مهدی جاوید به ثمر رسید.

لبنیات ارژن شیراز در این شهر پذیرای تیم مقاومت البرز بود که با تساوی 3 بر3 به اتمام رسید. گلهای ارژن توسط رحمانی 1 گل ،بیضایی 2 گل و گلهای مقاومت البرز ره انجام 2 گل،مسعودی 1 گل به ثمر رساندند.

تیم شهروند ساری میهمان شرکت ملی حفاری اهواز در این شهر بود،که این دیدار هم با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان یافت. گلهای تیم حفاری را مریدی زاده و گل شهروند ساری را امانی به ثمر رساندند.

از مهمترین اتفاقات و حواشی امروز حضور کفاشیان نائب ریس فدراسیون فوتبال و کاظم سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال و اعضای هئیت رئیسه این کمیته در شهر ورزقان تبریز در سالن مسابقه تیمهای مس سونگوون و تاسیسات دریایی حضور داشتند. همچنین به دلیل گرمای پیش از اندازه اهواز تماشاگران زیادی از بازی حفاری و شهروند ساری استقبال نکردند.

همچنین اولین گل مسابقات لیگ برتر امسال توسط مهدی جاوید بازیکن تاسیسات دریایی و آقای گل رقابتهای فصل به ثمر رسید.

کد خبر: 801757

وب گردی

وب گردی