دوج رم 2018، نسخه‌ی تنگستن معرفی شد

یکی از محبوب‌ترین وانت‌های فول‌سایز امریکا، با مدل تولید محدود تنگستن رونمائی شده است که علاوه بر توانایی‌های فنی جالب توجه، ویژگی‌های یک خودروی لوکس را به همراه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، پیش از این شاهد حضور وانت‌های لوکس فورد و جنرال موتورز، در کلاس تازه تاسیس پیکاپ‌های لوکس بودیم و حالا، دوج با نسخه‌ای خاص از مدل رم، به بازار امریکا عرضه خواهد شد. پیش از این، تنها محصولات دوج بر پایه‌ی رم، با کدهای 1500، 2500 و 3500 شناخته می‌شدند، اما مدل تنگستن نیز، قرار است ضلع چهارم این گروه باشد.Dodge Ram tungsten

اولین تفاوت تنگستن با دیگر مدل‌های دوج رم، جلوپنجره‌ی این خودرو است که از آلیاژ ترکیبی فلزات کروم و تنگستن، ساخته می‌شود. علاوه بر این، رینگ‌ها و کاپوت جلو نیز، از طراحی اختصاصی این مدل، بهره‌مند خواهد شد، ضمن اینکه سپر و قاب گلگیرها هم، تمام‌فلز و به رنگ بدنه خواهند بود.

Dodge Ram tungsten

شاید ظاهر بیرونی رم، جذابیت خاص خود را داشته باشد و البته در مدل تنگستن چندان متفاوت از نسخه‌ی استاندارد به نظر نرسد، اما در کابین، فراتر از انتظار ظاهر شده و با ترکیبات جذاب چرم و چوب، ارائه می‌شود. بخش زیادی از صندلی‌ها، سقف و داشبورد، از چرم طبیعی تشکیل شده، درحالیکه چوب واقعی نیز، در رنگ‌های متفاوت قابل سفارش است.

Dodge Ram tungsten

ار تفاوت‌های فنی تنگستن با یک وانت رم استاندارد، می‌توان به سیستم تعلیق و فنربندی بهینه‌سازی شده‌ی آن اشاره کرد که در بخش کمک‌فنرها، پنوماتیک (هوایی) هستند و قابلیت تنظیم ارتفاع الکترومکانیک دارند. در بخش آپشن‌های رفاهی، بهترین نوع سیستم ناوبری ماهواره‌ای، پخش چندرسانه‌ای و اشتراک رادیو اینترنتی، خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور، گرم‌کن داخل تمامی صندلی‌های و فرمان همراه با تنظیمات برقی ردیف جلو، پدال‌های قابل تنظیم، نمایشگر لمسی ۸.۴ اینچ با قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اپل و اندروید، در این خودرو وجود دارد.

Dodge Ram tungsten

پیشرانه و تجهیزات فنی رم در نسخه‌های 1500، 2500 و 3500، با آپشن‌های لوکس تنگستن قابل سفارش خواهد بود و از این نظر محدودیتی برای خریداران وجود ندارد. حتی نمونه‌های دو کابین و یک و نیم کابین نیز، می‌توانند با این امکانات همراه شوند.

در حالیکه قیمت نسخه‌ی پایه از مدل رم ۱۵۰۰ تنها ۲۸ هزار دلار است، با آپشن‌های سری تنگستن به ۵۶ هزار دلار خواهد رسید. این خودرو، با ۸ رنگ جدید ارائه خواهد شد، اما همچنان از پیشرانه‌ی ۳.۶ لیتری تنفس طبیعی به قدرت ۳۰۵ اسب بخار با گشتاور ۳۶۵ نیوتن‌متر استفاده خواهد کرد که برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در زمان ۹ ثانیه، کافی خواهد بود.

401

کد خبر: 801775

وب گردی

وب گردی