جنگ کاپیتانی در استقلال/جباری زورش زیاد است یا رحمتی؟!

یکی از اخبار شوک آور امروز ورزش را می توان به خبر پیوستن مجتبی جباری به استقلال اختصاص داد.

به گزارش ایسکانیوز ، با اینکه طی روزهای اخیر گمانه زنی هایی در خصوص پیوستن جباری به استقلال شده بود اما همیشه این خبر به صورت غیر رسمی و توسط واسطه ها تکذیب می شد و دلیل اصلی اش هم رابطه نه چندان خوب شماره 8 سابق آبی ها با علیرضا منصوریان عنوان می شد.

اما با انتخاب هیات مدیره جدید ظاهرا تمام مشکلات این بازیکن با استقلالی ها تمام شد و منصوریان هم که خیلی روی حضور منتظری در استقلال حساب باز کرده بود، پذیرفت که زیدان اکثرا مصدوم آسیا هم در لیست 18 نفره بزرگسالان تیمش حضور یابد .

حالا یکی از نکاتی که بعد از قرارداد این بازیکن با استقلال دهان به دهان می چرخد و به نظر می آید به زودی به یکی از معضلات علیرضا منصوریان تبدیل شود، بحث بستن بازوبند کاپیتانی است. بازوبندی که چندسالی می شود بدون رقیب بر بازوی رحمتی بسته می شود و شاید او امروز در حرف این بازوبند را به جباری بفرما بزند اما کسانی که شماره یک آبی ها را می شناسند خوب می دانند که اصلا راضی نیست این بازوبند را تا زمانی که خودش هست بر بازوی کسی ببیند.

از طرفی علیرضا منصوریان هم بیشتر راغب است بازوبند را به رحمتی بدهد ولی این را هم می داند که یاغی نجیب آبی ها چندان تاب و تحمل این مدل کارها را ندارد و خیلی راحت می تواند مصاحبه کند و توانایی بردن استقلال به حاشیه را به راحتی دارد. از سوی دیگر هم هیات مدیره جدید که عامل اصلی حضور جباری در استقلال بوده اند هم به این راحتی ها اجازه نخواهند داد منصوریان بازوبند را بر بازوی رحمتی ببندد.

این حاشیه ها کار را برای منصوریان در روزهای آتی سخت می کند و البته سرمربی استقلال نشان داده که اهل سازش است و برای اینکه دل همه را به دست بیاورد هر ناممکنی را ممکن می کند. باید دید تصمیم او در این خصوص چه خواهد بود.

101

کد خبر: 801804

وب گردی

وب گردی