ترافیک در محورهای هراز ،چالوس و فیروز کوه /موج بازگشت مسافران، جاده‌های شمالی را شلوغ کرد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک در هر سه محور چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم سرهنگ نادر رحمانی گفت: با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در صبح روز جمعه (9 تیر) اظهار کرد: در حال حاضر تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی پلیس و گزارش‌های همکاران ما در جاده‌های کشور حاکی از ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی شمال کشور است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس این گزارش‌ها، در محور قزوین رشت و در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده رودبار و منجیل ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در محور کرج چالوس و در مسیر شمال به جنوب این محور نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم که در محدوده مرزن‌آباد تا گچسر، این ترافیک به شکل نیمه سنگین در حال تردد است.

رحمانی گفت: در محور هراز و در مسیر شمال به جنوب نیز در محدوده تونل وانا تا آبعلی، شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه ترافیک عبوری در محور فیروزکوه نیز پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین گزارش شده است گفت: در مسیر شمال به جنوب این محور نیز در محدوده کارسالار، ترافیک به صورت نیمه سنگین گزارش شده است و لازم است مسافرانی که قصد تردد در این معابر را دارند حتماً با حوصله و صبر بیشتری، رانندگی کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به اتمام تعطیلات و اوج گرفتن موج بازگشت مسافران، از بعد از ظهر امروز، محدودیت تردد در هر دو محور هراز و کندوان اعمال شده و تردد به صورت یک طرفه در مسیر شمال به جنوب انجام خواهد گرفت.

700

کد خبر: 801870

وب گردی

وب گردی