هوش مصنوعی احساسات شما را حین کار با رایانه تشخیص می دهد

از این به بعد حتی در زمان استفاده از رایانه ها هم از فناوری هوش مصنوعی در امان نیستید. زیرا روبات های دارای هوش مصنوعی بالا می توانند احساسات شما را از راه دور شناسایی کنند.

به گزارش ایسکانیوز، پی بردن به احساس خشم، غم، خوشحالی یا دیگر احساسات شما در حین استفاده از اینترنت وحضور در شبکه های اجتماعی ابزار قدرتمند در اختیار شرکت های تجاری خواهد بود تا از این طریق بتوانند حس واقعی مشتری در زمان خرید یک محصول یا بهره گیری از خدمات گوناگون را درک کنند و از این طریق از میزان رضایت از کالا و خدمات خود مطلع شوند.

شرکت Salesforce در روز چهارشنبه و در زمان برگزاری کنفرانس TrailheaDX در سان فرانسیسکو از سه ابزار رباتیک خود رونمایی کرد که به توسعه دهندگان و مدیران شرکت های تجاری امکان می دهند تا هوش مصنوعی استثنایی را به برنامه های کاربردی و نرم افزارهایشان اضافه کنند.

از این طریق بررسی کارآیی خدمات و کالاها راحت تر می شود و به راحتی و از راه دور می توان فهمید زمانی که یک مشتری در پشت رایانه در حال استفاده از آنهاست احساس رضایت دارد یا به علت مشلات احتمالی عصبانی شده است. فناوری هوش مصنوعی Salesforce که انیشتین نام دارد قابل اضافه شدن به ابزار تحلیل بازار نیز هست و لذا انعطاف پذیری بالایی دارد.

این ابزار هوش مصنوعی می تواند کلیه متون تایپ شده توسط مشتریان را در قالب مثبت، منفی یا خنثی طبقه بندی کند و لذا از این طریق می توان به سادگی ایمیل ها و پیام های مشتریان در مورد یک شرکت را طبقه بندی کرد تا در آینده برای افزایش کیفیت ارائه خدمات و عرضه محصولات اقدام نمود.

از این ابزار هوش مصنوعی می توان برای طبقه بندی درخواست های مشتریان بر مبنای نیت آنها نیز استفاده کرد تا پاسخ های دقیق تر و شخصی تری به هر فرد داده شود.

200/202

منبع: مهر

کد خبر: 801871

وب گردی

وب گردی