علیزاده به مدال نقره رسید/پایان کار تکواندو ایران بدون کسب مدال طلا

کیمیا علیزاده با شکست مقابل نماینده ساحل عاج به مدال نقره رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از روز شنبه (3 تیرماه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و امروز (جمعه) به پایان می‌رسد.

کیمیا علیزاده نماینده وزن 62- کیلوگرم ایران در فینال و برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با نتیجه 19 بر 9 مقابل «روس گباگبی» از ساحل عاج دارنده مدال برنز المپیک 2016، طلای مسابقات قهرمانی اروپا و طلای قهرمانی آفریقا مغلوب شد تا به مدال نقرع دست یابد.

با این مدال تکواندو ایران در مجموع با کسب سه مدال نقره و یک برنز در مسابقات جهانی به کار خود پایان داد. آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی و کیمیا علیزاده به مدال نقره و مسعود حجی‌زواره به مدال برنز دست یافتند.

کیمیا علیزاده نماینده وزن 62- کیلوگرم کشورمان صبح امروز با غلبه بر تمامی حریفانش توانست بار دیگر در میان 4 تکواندوکار برتر وزن خودش قرار بگیرد.

کیمیا در مرحله نیمه نهایی و برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها به مصاف «تاتیانا کوزمینا» از روسیه دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا 2015 و 2016 و برنز المپیک نوجوانان 2014 رفت و توانست با نتیجه 9 بر 6 بار دیگر افتخاری برای بانوان تکواندوکار ایران بیافریند و راهی فینال شود.

در این وزن «سو هی کیم» از کره جنوبی و «تاتیانا کوزمینا» از روسیه به ترتیب بر سکوی سوم مشترک ایستادند.


گفتنی است؛ ملی‌پوشان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

603

کد خبر: 801916

وب گردی

وب گردی