سپاه مظهر اقتدار و امنیت و خودباوری و سازندگی در کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان وامام جمعه خرم آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: وهابیت یک گروه منحرف و متحجر است

به گزارش ایسکا نیوز از لرستان؛ امام جمعه خرم آباد با دعوت مردم به تقوای الهی سفارش به تقوارا به معنای اصلاح رفتار اجتماعی خواند وبا بیان اینکه تقوا سبب برخورد مناسب افراد بایکدیگر می شود افزود:با توجه به حدیثی از حضرزت امام رضا باید چهارنوع رفتاررا با افراد درپیش گرفت وبا سلاطین با ترس واحتیاط برخورد کرد وبا دوست متواضع بود وبا دشمن محتاط بود وبا مردم خوش رفتاری کرد.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: از 6تیر تا 12 تیرماه آمریکا چند جنایت بزرگ علیه ملت ایران انجام داد، در 6 تیر از منافقین حمایت کرد و منافقین دست به ترور رهبری زدند در7 تیر ماه آمریکایی بمب های شیمایی را به عراق دادند و صدام سردشت را بمباران کرددر 11 تیر شهید صدوقی را ترور کردو در 12 تیر ماه به هواپیمای مسافربری ایرباس در خلیج فارس حمله کرد و همچنین در 7 تیرماه شهید بهشتی و 72 تن از یاران او را به شهادت رساند.

وی با اشاره سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی در11تیرماه این شهید را از یاران با وفا وقدیمی امام خمینی (رض) عنوان کرد وبا بیان اینکه سنگر نمازجمعه به شهید صدوقی و همه شهدای محراب افتخار می کندیادآورشد: شهید صدوقی انسان شجاعی بود که در تمام صحنه های انقلاب حضورداشت وبه خاطرمبارزه با رژیم طاغوت به زندان رفت و همیشه هم حامی و یار ملت بود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه نماز جمعه نقش مهمی در ایجاد ارتباط اجتماعی وفرهنگی جامعه دارد خاطر نشان کرد: نباید نماز جمعه تضعیف شود وتضعیف آن تضعیف احکام شریعت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه مرکز آگاهی بخشی و بصیرت افزایی وانسجام مردم است گفت:هرهفته امامان جمعه مردم را به تقوا و همدلی ووحدت سفارش می کنند به خاطر همین تاثیرگذاری فراوان نماز جمعه است که همیشه این فریضه عبادی و سیاسی از سوی دشمنان مورد تخریب و حمله قرار می گرفته است.

آیت الله میرعمادی همچنین به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرباس در خلیج فارس و شهادت 298سرنشین این هواپیما در 12 تیرماه اشاره کرد وگفت :این روز را روز افشای حقوق بشر آمریکایی نامیده اند چون آمریکا در این روز جنایت بزرگی آمریکا انجام داد و خلیج فارس ما به خون این شهیدان همیشه رنگین خواهد بود.

وی با اشاره به سالروز شهدای هفتم تیر و شهادت سید فخرالدین رحیمی و محمد صادقی از شهدای لرستانی هفت تیر گفت: این دوشهید بزرگوار مبارزان سرسخت انقلابی لرستان بودند که در این هفته متاسفانه نامی از این دو برده نشد.

آیت الله میر عمادی با ابراز گلایه از شیوه برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر با بیان اینکه مسئولان باید برنامه ریزی درست در مراسم تجلیل داشته باشند گفت: گویندگان، اصحاب رسانه ،نویسندگان وهمه کسانی که در فضای مجازی از سیر تا پیاز دنیا را انعکاس می دهند آیا جا نداشت در این هفته از این دو شهید یاد کنند؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود وهابیت را یک گروه منحرف و متحجر دانست واظهارداشت : استعمارگران انگلیس و آمریکا وهابیت را در دل اهل سنت وبهاییت را در میان شیعیان به وجود آوردند.

آیت الله میر عمادی با بیان اینکه تروریست ها از وهابیت تغذیه می کنند ، یادآورشد: ماموریت اصلی وهابیت مبارزه با اسلام ناب و ترویج اسلام آمریکایی و تامین کردن منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه خرم آباد طرح تحریم جدید سنای آمریکا علیه ایران را به خاطر برنامه موشکی ایران عنوان کرد واظهار کرد: اقدام سپاه در خصوص مقابله با تروریسم ها استکبار جهانی و آل سعود را سردرگم کرده و به وحشت انداخته است واین موشک ها آمریکا را سرجای خود نشانده است.

آیت الله میر عمادی با بیان اینکه سپاه عنوان پاسدار انقلاب در عرصه های گوناگون اقتصادی و سازندگی خدمات بی منت فراوانی انجام داده است خاطر نشان کرد: سپاه دردل مردم ایران جای داردو مظهر اقتدار، امنیت، خودباوری و سازندگی در کشور است و بین مردم ونیرو های نظامی فاصله ایی وجود ندارد و مسلما مردم فرزندان خود را حمایت و پشتیبانی می کنند.

کد خبر: 802045

وب گردی

وب گردی