هشت تیم برتر والیبال آسیا معرفی شدند/ بانک سرمایه به مصاف نمایندگان چین و ژاپن می‌رود

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (جمعه) با معرفی هشت تیم برتر به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که از روز چهارشنبه در ویتنام آغاز شده بود، جمعه شب پس از برگزاری 166 دیدار به پایان رسید.

در آخرین روز این مرحله از رقابت‌ها، پنج مسابقه برگزار شد که نمایندگان کشورهای تایلند، قزاقستان، هنگ کنگ، ویتنام و ژاپن مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

نخستین شگفتی مسابقات باشگاه‌های آسیا امروز رقم خورد و تیم بدون ستاره آلتای قزاقستان سه بر صفر با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 22 العربی قطر را از پیش رو برداشت. در دیگر مسابقه حساس روز سوم و پایانی مرحله مقدماتی نمایندگان چین و ژاپن برای صدرنشینی در گروه چهارم به مصاف یکدیگر رفتند که تیم تویودا ژاپن با شکست سه بر صفر بائیک موتور پکن صدر نشین شد.

با نتایج کسب شده تیم‌های ویتنام (باشگاه ورزشی ویتنام) و عراق (البحری) از گروه اول، ایران (بانک سرمایه) و چین تایپه (تایپه) از گروه دوم، قزاقستان (آلتای وی سی) و قطر (العربی) از گروه سوم و ژاپن (تویودا گوسی ترفوئرزا) و چین (بائیک موتور پکن) به عنوان هشت تیم برتر این رقابت‌ها معرفی شدند تا در مرحله بعدی به مصاف یکدیگر بروند.

روز شنبه تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا استراحت دارند و مرحله دوم از روز یکشنبه آغاز می‌شود که به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.در این مرحله نمایندگان ایران، چین، ژاپن و چین تایپه در گروه F و نمایندگان کشورهای ویتنام، عراق، قزاقستان و قطر در گروه E به مصاف یکدیگر می‌روند.

بدین ترتیب تیم بانک سرمایه ساعت 15 به وقت محلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب به مصاف تیم‌های بائیک موتور پکن از چین و تویودا گوسی ترفوئرزا از ژاپن می‌رود.

602

کد خبر: 802052

وب گردی

وب گردی