کارگاه تخصصی میکروفلوئیدیک سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود

با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، کارگاه تخصصی میکروفلوئیدیک بنیادی در حاشیه دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، در حاشیه برپایی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، کارگاه‌های جانبی تخصصی مرتبط با محورها و موضوعات این همایش بین المللی برگزار می‌شود.
تعداد 19 کارگاه علمی – تخصصی با برنامه ریزی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی با محوریت موضوعات روز دنیا در دانش سلول‌های بنیادی طراحی شده و توسط اساتید خبره هر گرایش برگزار خواهد شد.
کارگاه تخصصی میکروفلوئیدیک در تاریخ 17 و 18 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود. این کارگاه با ظرفیت 25 نفر توسط سیم زر حسین زاده، به مدت 16 ساعت در مرکز تحقیقات فناوری بن یاخته ارائه می‌شود.
محورهای این کارگاه مبانی سیستم های میکروفلوئیدیک و کاربرد در شاخه ی پزشکی، طراحی الگوهای میکروفلوئیدیکی و انجام محاسبات نرم‌افزاری، تهیه‌ی عملی الگوهای میکروفلوئیدیکی، استفاده از سیستم های میکروفلوئیدیکی در کشت سلول است.
دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ 22 لغایت 24 تیر ماه 1396 توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد.
200

کد خبر: 802181

وب گردی

وب گردی