بوفون: از الان به فکر جام جهانی روسیه هستم

دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا ابراز امیدواری کرد که فصل آینده با یوونتوس و آتزوری نتایج خوبی کسب کند.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلواسپورت، جیان لوئیجی بوفون ۳۹ ساله در فصل گذشته توانست قهرمانی لیگ ایتالیا و کوپا را به دست بیاورد ولی در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

او درباره آینده یوونتوس در فصل آینده گفت‌: ترکیب خیلی خوبی در اختیار داریم. تجربه و نیروی جوانی در تیم ما موج می‌زند و به همین خاطر فکر می‌کنم تا در چند سال آینده بهترین تیم ایتالیا باقی بمانیم. من امیدوارم سال آینده‌ هم در ترکیب یوونتوس قرار داشته باشم. وقتی شما در دو دوره فینال لیگ قهرمانان اروپا در چند سال اخیر شرکت کرده باشید یعنی این که تیم خوبی دارید. تنها مشکل ما این است که در فینال‌ها شکست خوردیم. سطح خیلی خوبی داریم ولی متاسفانه نتوانستیم به آن چه شایسته است برسیم.

دروازه‌بان ۳۹ ساله در پایان صحبت‌های خود درباره حضور در جام جهانی روسیه، گفت‌: من از الان به فکر جام جهانی هستم چون می‌خواهم در جام جهانی بهترین عملکرد خودم را ارائه دهم و مطمئن هستم که می‌توانم از پس این کار برآیم. من خاطرات خوبی از روسیه دارم. اولین حضورم در آن جا و در تیم‌ ‌ملی ایتالیا تجربه کردم. در پارما قهرمانی کسب کردم و من امیدوارم که در جام جهانی بتوانم در تیم‌ ‌ملی ایتالیا قرار بگیرم.

604

کد خبر: 802188

وب گردی

وب گردی