سلیمانی: نفرات برتر قهرمانی کشور زیر نظر مربیان ملی پرورشی فعالیت خواهند کرد/از تعامل با رسانه ها استقبال می کنم

رییس فدراسیون اسکواش گفت:استعداد ها و نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور زیر نظر مربیان ملی پرورشی فعالیت خواهند کرد تا در آینده به تیم های ملی اسکواش اضافه شوند.

مسعود سلیمانی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص مسابقات قهرمانی اسکواش کشور در رده های سنی مختلف گفت:این مسابقات با شعار زیست محیطی "در طبیعت حتی یک ردپا به جا نگذارید" با همکاری فدراسیون اسکواش و فدراسیون ورزش دانش آموزی و در 2 بخش بانوان در تبریز و آقایان در کرمانشاه آغاز شده است.

وی در ادامه بیان کرد: این رقابت ها از سال 95 آغاز شده و در سال 96 در رده های مختلف سنی و در شهر های مختلف کشور گسترش پیدا کرد و به موفقیت بزرگ و خوبی دست یافته است.

رییس فدراسیون اسکواش در ادامه تصریح کرد: این مسابقات در کل کشور و در 2 بخش آقایان و بانوان در رده سنی کمتر از 9 تا 19 سال با نام قهرمانی کشور و دانش آموزی کشور در حال برگزاری می باشد و قهرمانان این ورزش از 2 فدراسیون اسکواش و ورزش های دانش آموزی لوح تقدیر و نشان قهرمانی دریافت می کنند که از نقاط قوت این رویداد است چرا که باعث ایجاد روحیه شاد و رقابتی در قشر جوان و نوجوان می شود.

مسعود سلیمانی در خصوص قهرمانان کمتر از 9 و 11 سال بخش بانوان در تبریز اظهار داشت: در رده سنی کمتر از 9 سال خانم ها مهرسا هاشمی از فارس مقام اول، درسا ایرانی از ارومیه مقام دوم و هانیه بذر افشان و پرنیان نجفی مقام سوم مشترک را کسب کردند و در سنین کمتر از 11 سال بانوان، پارمین نیکو پایان از تهران مقام اول، درسا حقیقت از اصفهان مقام دوم و باران محمد پور و مهدیه الوند به صورت مشترک مقام سوم دست یافتند.

وی در خصوص قهرمانان کمتر از 9 و 11 سال بخش آقایان در کرمانشاه گفت:در رده سنی کمتر از 9 سال آقایان کوشا مصحلی از تهران مقام اول، باربد چالشی از ایلام مقام دوم و رایان مصطفایی و آیلا رشیدی به مقام سوم مشترک رسیدند و در سنین کمتر از 11 سال آقایان محمد کنگانیان از اصفهلان مقام اول، ناصری از کیش دوم و جعفر طیاری و ابراهیم زاده به مقام سوم مشترک دست یافتند.

سلیمانی در ادامه بیان کرد: این مسابقات در 2 بخش آقایان و بانوان در سنی های مختلف کمتر از 13 تا 15 سال و کمتر از 17 تا 19 سال تا پایان تیر ماه در شهرهای یزد ، فارس، تبریز مرکزی دنبال می شود.

رییس فدراسیون اسکواش در ادامه تصریح کرد: استعداد های درخشان و نفرات برتر این دوره از مسابقات زیر نظر مربیان ملی پرورشی کشور فعالیت خواهند کرد تا در آینده به تیم ملی اسکواش اضافه شوند.

وی در پایان گفت: از اینکه رسانه درکنار اسکواش قرار دارد نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

604

کد خبر: 802232

وب گردی

وب گردی