کمال و تمرینات 80 درصدی در پرسپولیس

فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: کامیابی‌نیا بخش اعظم تمرینات آماده‌سازی و تا 80 درصد موارد را انجام می‌دهد و هر روز شاهد افزایش شعاع حرکتی دست او هستیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، میثم علیپور در مورد شرایط کمال کامیابی‌نیا اظهار داشت: روند بهبودی و پیشرفت کمال کامیابی‌نیا بسیار خوب جلو می‌رود و برنامه‌های تمرین و درمان با صلاحدید پزشک متخصص دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: این بازیکن در حال حاضر بخش اعظم تمرینات آماده‌سازی را که شامل 80 درصد موارد می‌شود به خوبی و بدون مشکل انجام می‌دهد. او کارهای استقامتی و هوازی را به خوبی دنبال می‌کند و فقط بعضی تمرینات مانند وزنه زدن‌ها که کتف را درگیر می‌کند، انجام نمی‌شود. شعاع حرکتی دست او نیز هر روز افزایش می‌یابد.

عضو گروه پزشکی پرسپولیس خاطر نشان کرد: کمال در اکثر تمرینات از یک ساپورت برای مهار حرکت دست و شانه‌اش استفاده می‌کند و تنها در بعضی تمرینات درگیرانه مثل بازی فوتبال از دو ساپورت بهره می‌برد.

علیپور درباره وضعیت محمد انصاری هم اضافه کرد: او در تمرین قبلی با کشیدگی درجه دو از ناحیه مچ پا روبه‌رو شد. ام آر آی هم انجام شد و خوشبختانه آسیب‌دیدگی این بازیکن تحت کنترل است. او امروز را هم به سرد کردن مچ پا ادامه می‌دهد و از فردا یکشنبه برنامه فیزیوتراپی‌اش را آغاز می‌کنیم.

602

کد خبر: 802318

وب گردی

وب گردی