جشنواره شعر غدیر فراخوان داد

ششمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر با عنوان «دوباره غدیر» فراخوان داد و از شاعران برای ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره فراخوان داد.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، با توجه به سابقه پنج ساله برگزاری جشنواره شعر غدیر (دوباره غدیر) در بنیاد شعر و ادبیات داستانی و مراکز همسو، این نیاز به شکلی واضح احساس می‌شد که ششمین جشنواره شعر غدیر به صورت بین‌المللی برگزار شود. این در حالی است که همه آثار برگزیده پنج دوره قبل این جشنواره در پنج جلد به چاپ رسیده و در دسترس علاقمندان به شعر و ادب قرار گرفته است.
دبیرخانه این جشنواره با انتشار فراخوانی از شاعران، ادیبان و عاشقان ولایت و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام خواست تا اشعار سروده شده خویش را با موضوعات حماسه غدیر، غدیر، امامت و ولایت، غدیر و پاسداری از حریم اهل‌ بیت علیهم‌السلام »، غدیر و وحدت جهان اسلام، غدیر و نهج‌البلاغه را برای شرکت در جشنواره و ارزیابی به دبیرخانه این جشنواره واقع درتهران بزرگراه شهید صدر، خیابان شهید بازدار (کامرانیه شمالی) نبش کوچه ناهید پلاک 18 بفرستند.
این جشنواره بین‌المللی با مشارکت بنیاد بین‌المللی غدیر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسه جامعةالمصطفی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 25 مرداد به پست الکترونیکی dobarehghadir6@gmail.com ارسال کنند. شاعران و اساتید حوزه ادبیات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به پایگاه www.jashnvareh.ghadir.ir و سایت www.alghadir.ir/new/ مراجعه کنند.
502

کد خبر: 802337

وب گردی

وب گردی